Permalänk
Medlem

FUNC mekaniskt tangentbord

Mekaniskt tangentbord från FUNC. Kan ta mer bilder om det önskas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Medlem

Samma som jag har men mitt är lite trasigt och fullt med skit under tangenterna. Ska tänka på saken
Inget pris?

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

@AMD-FX: Detta behöver också rengöras men fungerar som det ska. 150 kr tänkte jag.

Visa signatur

CPU: i9-9900K GPU: Gigabyte RTX 2070 Super Case: Louqe Ghost S1

Permalänk
Legendary RiceClocker

Vilka brytare är det?

Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaveMcGroin:

Vilka brytare är det?

Det ska vara Röda mekaniska brytare, men nu har jag köpt reservdelar (små plastpiggarna som sitter under tangentbordet) från hans tangentbord. Tror inte du vill ha det längre

Visa signatur

AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Legendary RiceClocker
Skrivet av AMD-FX:

Det ska vara Röda mekaniska brytare, men nu har jag köpt reservdelar (små plastpiggarna som sitter under tangentbordet) från hans tangentbord. Tror inte du vill ha det längre

Jag är mest bara intresserad av brytarna, så om tangentbordet finns utan piggar och till salu så är jag fortf intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Fractal Design Define R5 | Ryzen 3600 | MSI Tomahawk Max b450 | 4x8GB 3200MHz Corsair Vengance LPX | XFX 6950 XT | Intel 660p 1TB | Corsair RM750X 750W v2 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaveMcGroin:

Jag är mest bara intresserad av brytarna, så om tangentbordet finns utan piggar och till salu så är jag fortf intresserad.

Skickades från m.sweclockers.com

Skicka PM till honom. Han kanske inte läser tråden längre. Ännu mindre chans om du inte citerade honom

Visa signatur

AMD älskare
Katt älskare