Coronaviruset (SARS-CoV-2)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon301768:

Är ju trist men samtidigt kan jag känna att de är lite rätt åt dom som inte brytt sig, varje gång jag ser en person som fullständigt skiter i att hålla avstånd och agerar som om allt var som vanligt så brukar jag tänka att hoppas du blir riktigt sjuk.

Jag har endast varit på Coop och apoteket senaste månaden och jag kommer fortsätta med de så länge de känns viktigt att undvika andra människor, vad har jag för glädje av min inköpta tv på Black Friday om jag blir dödligt sjuk?

Ganska sjukt i mina ögon att önska att någon ska bli riktigt sjuk?! Fy fan

Permalänk
Medlem

Point proven, ifrån att jag länkar en video där utbildade läkare bland annat yttrar sina åsikter och tankar så drar du det till flat earth.
Sen att vissa kanske av dessa personer kanske är mer eller mindre dramatiska har ju väldigt lite med saken att göra.

Rent av pinsamt ifrån din sida, jag sa inte att någon av dessa personer har rätt eller fel utan lyfte enbart videon med deras åsikter.

Så du menar utifall du går till en läkare och förfrågan hens åsikter och dessa är negativa eller rakt av skeptiska så skriver du av dessa direkt som dynga?

Och du/ni kan väl verkligen inte påstå att allt som inte platsar på Youtube är dynga? Isf tycker jag synd om er..
Mycket i dagens läge som censureras som handlar om att det inte är pk, betyder inget alls mer än allt det faller utanför deras riktlinjer..

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronnylov:

Då är risken större att dessa allergiska personer drabbas av vaccinet så därför tänker jag att de kan låta bli att vaccinera sig.
Individuellt val utifrån sin egen risk. Kanske finns det andra vaccinvarianter som funkar för dem istället för pfizers?

Poängen är att det troligen finns personer i riskgrupper som enbart kan skyddas om gruppimmunitet uppnås. Antingen för att dom är allergiska mot någon beståndsdel i vaccinet eller för att vaccineringen inte gav dom något skydd. Man man t.ex. tänka sig att någons vaccinerade gamla mamma blir smittad av sin son/dotter för att denne inte vaccinerat då vaccinet inte "bet" på mamman.

Om, och i så fall till vilken grad, du tar hänsyn till detta i din beslutsprocess är givetvis upp till dig.

Skrivet av ronnylov:

Jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra men det är enbart mitt beslut, ingen annans.
Tänker inte propagera varken för eller mot att man ska vaccinera sig.
Jag propagerar för att det är ett individuellt val. Andra ska inte lägga sig i detta.
Frihet är viktigt för mig.

Här håller jag med dig. Självklart upp till var och en att besluta om dom ska vaccinera sig eller inte.

Skrivet av ronnylov:

Man ska kunna ta beslut på fakta och inte på tyckande.

Fast ibland spelar tyckande in, men då förstås vad du tycker. T.ex. just hur viktigt du tycker att det är att skydda andra i förhållande till den risk du upplever att du tar.

Visa signatur

"I have a hammer! I can put things together! I can knock things apart! I can alter my environment at will and make an incredible din all the while! Ah, it’s great to be male!"

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GETSOME:

Till alla som överväger att ta vaccinet så rekommenderar jag att kolla igenom klippet, jag säger varken bu eller bä men uppmuntrar alltid båda sidorna av en diskussion vilket inte har varit fallet alls i år. Ofantligt mycket smutskastning ifrån anti vaccers samt pro vac.

https://www.bitchute.com/video/TlxWZHk5yhFM/

Felaktigheter redan 30 sekunder in i videon, sen stängde jag av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronnylov:

Då är risken större att dessa allergiska personer drabbas av vaccinet så därför tänker jag att de kan låta bli att vaccinera sig.
Individuellt val utifrån sin egen risk. Kanske finns det andra vaccinvarianter som funkar för dem istället för pfizers?

Det är valfritt att göra det för egen skull eller andras skull. Jag bryr mig inte vad du väljer. Välj vilketdera som du vill.
Jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra men det är enbart mitt beslut, ingen annans.
Tänker inte propagera varken för eller mot att man ska vaccinera sig.
Jag propagerar för att det är ett individuellt val. Andra ska inte lägga sig i detta.
Frihet är viktigt för mig.

Jag tänker att man inte ska kräva av andra att offra sig för sin egen skull.
Däremot är det fritt fram att själv offra sig för andras skull om man så önskar.
Det är ändå min kropp de ska spruta in vaccinet i. Jag bestämmer själv över min kropp.
Men jag bestämmer inte över andras kroppar. Jag tänker inte kräva något av någon annan.
Varför skulle inte de som vill vaccinera sig inte få göra det?
Varför skulle inte de som inte vill inte få slippa?

Är det rätt att kräva att miljontals ska vaccinera sig för några få allergiska personers skull?
Kanske finns det fler allergiska som inte vet om det som kommer drabbas då de vaccinerar sig?
Men vet man hur stor risken är att drabbas av allergisk reaktion kan man bedöma om det är värt risken.
Hur kom det sig att detta inte kom fram i de omfattande testerna som gjordes på vaccinet?
Vilka fler okända risker kan det finnas?

Riskerna att bli coronasjuk skulle kunna vara värre. Men då vill jag också veta hur stor den risken är.
Det är viktigt att man informerar om alla risker men också fördelarna med att vaccinera sig.
Man ska kunna ta beslut på fakta och inte på tyckande.

Ja varsågod - det är ditt val, ingen tvingar dig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Till alla som överväger att ta vaccinet så rekommenderar jag att kolla igenom klippet, jag säger varken bu eller bä men uppmuntrar alltid båda sidorna av en diskussion vilket inte har varit fallet alls i år. Ofantligt mycket smutskastning ifrån anti vaccers samt pro vac.

https://www.bitchute.com/video/TlxWZHk5yhFM/

Såg 10 sekunder och det räckte....
Sen googlade jag på Andrew Kaufman.

Här är en video där han hävdar att förkylningsvirus inte finns utan att det är näsans egna vårstädning
https://youtu.be/_v2XWuPY09M?t=1110
I samma video hävdar han att HIV inte sexuellt överförbart vilket iför sig inte spelar så stor roll i hans värld eftersom det inte orsakar AIDS.

Om jag måste titta på honom så föredrar jag hans video från 31 mars i år där han hävdar att covid-19 viruset inte finns överhuvudtaget. Det skulle göra mina dagar mycket lättare och jag skulle kunna resa igen.

Om det finns två sidor i ett argument och en sidan har nått "kalsonger på huvudet" nivå av galenskap då behöver man inte lyssna på den.

Visa signatur

Du behöver inte vaccinera dina barn, bara dom du vill behålla.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ronnylov:

Då är risken större att dessa allergiska personer drabbas av vaccinet så därför tänker jag att de kan låta bli att vaccinera sig.
Individuellt val utifrån sin egen risk. Kanske finns det andra vaccinvarianter som funkar för dem istället för pfizers?

Det är valfritt att göra det för egen skull eller andras skull. Jag bryr mig inte vad du väljer. Välj vilketdera som du vill.
Jag har inte bestämt mig än hur jag ska göra men det är enbart mitt beslut, ingen annans.
Tänker inte propagera varken för eller mot att man ska vaccinera sig.
Jag propagerar för att det är ett individuellt val. Andra ska inte lägga sig i detta.
Frihet är viktigt för mig.

Jag tänker att man inte ska kräva av andra att offra sig för sin egen skull.
Däremot är det fritt fram att själv offra sig för andras skull om man så önskar.
Det är ändå min kropp de ska spruta in vaccinet i. Jag bestämmer själv över min kropp.
Men jag bestämmer inte över andras kroppar. Jag tänker inte kräva något av någon annan.
Varför skulle inte de som vill vaccinera sig inte få göra det?
Varför skulle inte de som inte vill inte få slippa?

Är det rätt att kräva att miljontals ska vaccinera sig för några få allergiska personers skull?
Kanske finns det fler allergiska som inte vet om det som kommer drabbas då de vaccinerar sig?
Men vet man hur stor risken är att drabbas av allergisk reaktion kan man bedöma om det är värt risken.
Hur kom det sig att detta inte kom fram i de omfattande testerna som gjordes på vaccinet?
Vilka fler okända risker kan det finnas?

Riskerna att bli coronasjuk skulle kunna vara värre. Men då vill jag också veta hur stor den risken är.
Det är viktigt att man informerar om alla risker men också fördelarna med att vaccinera sig.
Man ska kunna ta beslut på fakta och inte på tyckande.

Din frihet är en utopi och det enda du visar är du verkar vara väldigt privilegierad och självisk. Allt handlar bara om dig och att du ska må bra.
Frihet är viktigt för mig med men andras välbefinnande och att vi bryr oss om även de svaga och de som har otur är också viktigt.

Permalänk
Medlem

Men detta är ju bra? Att efter 10 minuter på sweclockers så har vi redan lyckats sålla ut information som inte är korrekt.

Håller definitivt med om argumentet att om andra sidan har "kalsonger på huvudet" så behöver man inte lyssna.

Och det här med eventuella bieffekter på vaccinet, vet någon om dessa läkemedels företag har lyckats friskriva sig ifrån ansvar vid evt bieffekter så som med svin influensan vaccinet?

Alla mina frågor runt vaccinet gäller för medlemmar i min familj, jag kan inte under några omständigheter ta det oavsett. Pga biologisk medicin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hurtigbullen:

Poängen är att det troligen finns personer i riskgrupper som enbart kan skyddas om gruppimmunitet uppnås. Antingen för att dom är allergiska mot någon beståndsdel i vaccinet eller för att vaccineringen inte gav dom något skydd. Man man t.ex. tänka sig att någons vaccinerade gamla mamma blir smittad av sin son/dotter för att denne inte vaccinerat då vaccinet inte "bet" på mamman.

Om, och i så fall till vilken grad, du tar hänsyn till detta i din beslutsprocess är givetvis upp till dig.

Här håller jag med dig. Självklart upp till var och en att besluta om dom ska vaccinera sig eller inte.

Fast ibland spelar tyckande in, men då förstås vad du tycker. T.ex. just hur viktigt du tycker att det är att skydda andra i förhållande till den risk du upplever att du tar.

Javisst. Familjen kan välja att vaccinera sig för att skydda sin mamma, om alla går med på det. Däremot kräva att hela världen ska göra det för hennes skull kan ju tyckas något överdrivet. Känns som vi är överens här.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GETSOME:

Men detta är ju bra? Att efter 10 minuter på sweclockers så har vi redan lyckats sålla ut information som inte är korrekt.

Håller definitivt med om argumentet att om andra sidan har "kalsonger på huvudet" så behöver man inte lyssna.

Och det här med eventuella bieffekter på vaccinet, vet någon om dessa läkemedels företag har lyckats friskriva sig ifrån ansvar vid evt bieffekter så som med svin influensan vaccinet?

Alla mina frågor runt vaccinet gäller för medlemmar i min familj, jag kan inte under några omständigheter ta det oavsett. Pga biologisk medicin.

Varför postade du en "kalsonger på huvudet"-video då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiinis:

Din frihet är en utopi och det enda du visar är du verkar vara väldigt privilegierad och självisk. Allt handlar bara om dig och att du ska må bra.
Frihet är viktigt för mig med men andras välbefinnande och att vi bryr oss om även de svaga och de som har otur är också viktigt.

Själv värderar jag allas frihet. Att ta friheten från någon är för mig ett värre brott än att riskera hälsan. Man skulle kunna låsa in alla i isoleringsceller för att stoppa smittan. Folk skulle slippa bli sjuka i just denna smitta men ingen skulle må särskilt bra. Det är själviskt att kräva att andra ska begränsa sin frihet för sin egen hälsas skull. Så tänker jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Till alla som överväger att ta vaccinet så rekommenderar jag att kolla igenom klippet, jag säger varken bu eller bä men uppmuntrar alltid båda sidorna av en diskussion vilket inte har varit fallet alls i år. Ofantligt mycket smutskastning ifrån anti vaccers samt pro vac.

https://www.bitchute.com/video/TlxWZHk5yhFM/

Vilka båda sidor är det du refererar till här?

Vetenskapen / akademin har ju liksom inte någon "diskussion" med dårar som i videon du länkar till. Vetenskapen vet inte hur dom ska bemöta galningar därför blir det ingen diskussion, vilket är lite synd eftersom folk i största allmänhet lättare går på smörjan och sprider skiten vidare.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

För inte alla personer i videon hade kalsonger på huvudet.
Eller har jag kanske fel där?

Permalänk
Medlem

Alla vaccin har bieffekter, vissa värre än andra.
Frågan man måste ställa sig är om dessa bieffekterna överväger risken med sjukdomen man vaccinerar sig mot eller inte.

Titta på hur året 2020 har framskridit, inte bara sett till döds- och sjukdomsfall, utan även socialt och ekonomiskt, och under hur lång tid. Är vi villiga att fortsätta ha det så här över överskådlig framtid eller inte?

Om "inte", så är det mer eller mindre bara vaccin som är på tapeten återigen, och då är frågan som sagt; är bieffekterna värre än risken att smittas av och fortsätta sprida Covid-19, med allt vad det innebär?

Jag säger att bieffekterna av vaccinet ska vara riktigt jävla hemska innan dom vägre tyngre än låta Covid-19 fortsätta spridas. Vi snackar inte om bieffekter i stil med att en handfull personer får sömnsjuka eller andra diffusa kroniska sjukdomar, utan vi snackar bieffekter i form av rejält lidande, t.ex. i form av cancer, organsvikt och dödsfall för en alldeles för hög procentenhet av folk som vaccinerar sig.

Än så länge finns det inget konkret som pekar på denna graden av bieffekter.

Nä, ge mig två doser RNA-vaccin tack, så jag slipper oroa mig över att jag ska bli sjuk och smitta min multisjuka kombo, min pensionerade far, min överviktiga bror, etc.
Om det sen finns en 0,01% chans till någon jävlig bieffekt, so be it. Så länge samhället kan börja återgå till det normala.

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Men detta är ju bra? Att efter 10 minuter på sweclockers så har vi redan lyckats sålla ut information som inte är korrekt.

Håller definitivt med om argumentet att om andra sidan har "kalsonger på huvudet" så behöver man inte lyssna.

Och det här med eventuella bieffekter på vaccinet, vet någon om dessa läkemedels företag har lyckats friskriva sig ifrån ansvar vid evt bieffekter så som med svin influensan vaccinet?

Alla mina frågor runt vaccinet gäller för medlemmar i min familj, jag kan inte under några omständigheter ta det oavsett. Pga biologisk medicin.

"Enligt AstraZeneca ska företaget också ha blivit undantagna ansvar för deras coronavaccin i de flesta av de länder de har slutit avtal med."
https://www.dagensarena.se/innehall/lakemedelsbolagen-kraver-ansvarsfrihet-for-coronavaccin/

Permalänk
Medlem

Det är ju både akademiker och forskare samt doktorer som uttalar sig i videon.

Sen om deras uttalande är korrekt eller inte kan jag inte avgöra pga ingen kunskap/utbildning inom dessa områden.

Men jag lyssnar oavsett, för att om en "idiot/galning" yttrar sig om saker som är inkorrekt är det väldigt lätt att bemöta dennas påstående med fakta som påpekar sanningen?

Vetenskapen behöver inte föra diskutioner, vetenskapen ska framhäva tydliga studier som påpekar nu och bä?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Det är ju både akademiker och forskare samt doktorer som uttalar sig i videon.

Sen om deras uttalande är korrekt eller inte kan jag inte avgöra pga ingen kunskap/utbildning inom dessa områden.

Men jag lyssnar oavsett, för att om en "idiot/galning" yttrar sig om saker som är inkorrekt är det väldigt lätt att bemöta dennas påstående med fakta som påpekar sanningen?

Vetenskapen behöver inte föra diskutioner, vetenskapen ska framhäva tydliga studier som påpekar nu och bä?

De framlägger inga bevis eller källor. Det är deras åsikter och de är inte mer än människor de heller.
Sluta försöka få det till något objektivt.
Det är ok att vara orolig för biverkningar men försöka iaf vara ärlig och inte låtsas som att du objektiv och rationell när du uppenbart inte är det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Det är ju både akademiker och forskare samt doktorer som uttalar sig i videon.

Sen om deras uttalande är korrekt eller inte kan jag inte avgöra pga ingen kunskap/utbildning inom dessa områden.

Men jag lyssnar oavsett, för att om en "idiot/galning" yttrar sig om saker som är inkorrekt är det väldigt lätt att bemöta dennas påstående med fakta som påpekar sanningen?

Vetenskapen behöver inte föra diskutioner, vetenskapen ska framhäva tydliga studier som påpekar nu och bä?

Ett tips i all välmening är att på egen hand ägna sig åt lite källkritik/källkontroll av det material man postar.

Videon du postar innehåller alltså "forskare samt doktorer" från https://worlddoctorsalliance.com/ som är allmänt kända som ett gäng galningar.

Såhär skriver världens äldsta, tredje största och MYCKET respekterade nyhetsbyrån AFP om en annan av worlddoctorsalliance COVID-videos: https://factcheck.afp.com/world-doctors-alliance-shares-false...

Dessutom; BitChute är ju känt som stället där varenda nutcase i världen fritt kan publicera sina konspriationsteorier.

Om Bitchute från Wikipedia: "BitChute is a video hosting service known for accommodating far-right individuals and conspiracy theorists, and for hosting hateful material.[notes 1][notes 2] The platform was created in 2017 to allow video uploaders to avoid content rules enforcement on YouTube,[14] and some creators who have been banned from YouTube or had their channels barred from receiving advertising revenue ("demonetized") have migrated to BitChute.[2]"

https://en.wikipedia.org/wiki/BitChute

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

Jag är ärlig i vad jag tycker och skriver, men är ytterst villig att ändra uppfattning eftersom fakta eller bevis presenteras.

Men jag blir orolig över allmänheten när folk inte ifrågasätter och lyfter frågor. Så som vaccin, biverkningar ansvarsböda.
Folk godtar precis vad som helst i dagsläget.

För åter igen, om en idiot hävdar att gravitation inte existerar är det väldigt lätt att bemöta och motbevisa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Jag är ärlig i vad jag tycker och skriver, men är ytterst villig att ändra uppfattning eftersom fakta eller bevis presenteras.

Men jag blir orolig över allmänheten när folk inte ifrågasätter och lyfter frågor. Så som vaccin, biverkningar ansvarsböda.
Folk godtar precis vad som helst i dagsläget.

För åter igen, om en idiot hävdar att gravitation inte existerar är det väldigt lätt att bemöta och motbevisa.

Om det nu är så enkelt varför kan inte du bevisa att vaccinet är farligt? Så farligt att vi inte ska ta det

Permalänk
Medlem

Och ifall dessa läkare/forskare/akademiker ifrån worlddoctorsalliance är helt "galna" så måste även där gå att motbevisa deras teorier eller påstående?

Får medge att jag aldrig hört talas om dom förut, men eftersom jag upplever mig själv som en person som alltid försöker bättra mig så kommer jag att forska lite runt dessa.

Det är just därför jag fort hävdar att det är viktigt att föra en diskutioner och definitivt utan härskartekniker eller att förminska motparten, inte alltid folks starkaste sidor här inne.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

För åter igen, om en idiot hävdar att gravitation inte existerar är det väldigt lätt att bemöta och motbevisa.

Ok.. *hold my beer*

Den grej som förs fram om och om igen av olika personer i videon du länkat är: coronaviruset är INTE en Pandemi.

Fakta:
Nästan 70 miljoner människor världen över har BEKRÄFTATS smittade med coronaviruset.

Fakta:
Nästa 1,6 miljoner människor världen över har dött med bekräftad Covid-19.

Källa på faktan:
https://coronavirus.jhu.edu/map.html

Så det blir lite som du själv skriver, ett gäng idioter hävdar att Covid-19 inte är en pandemi, det är det och det var väldigt lätt att motbevisa.

Visa signatur

SPELA: 13900K - Gaming X Trio 4090
LEVA: OnePlus 12 - MacBook Air M2 13"
PLÅTA: Canon C70, R3, 1DX mkII, BMPCC6K
LYSSNA: KRK Rokit RP8 G4, Beyerdynamic DT 1990 PRO
FLYGA: DJI FPV, Avata

Permalänk
Medlem

Efter allt jag har skrivit så drar du den slutsatsen, försök förklara för mig hur du kom till den slutsatsen av det jag skrev?

Jag håller tummar och tår för att vaccinet bara medför mindre eller nästan ofarliga biverkningar.
Men jag har ju ingen aning, som tidigare uttryckt så har jag ingen kunskap eller utbildning inom området.

Men jag upplever att saker kanske har påskyndas och därefter kanske säkerheten inte når optimala nivåer. Så som utförliga studier om riskgrupper för vaccinet, långtid effekter osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Efter allt jag har skrivit så drar du den slutsatsen, försök förklara för mig hur du kom till den slutsatsen av det jag skrev?

Jag håller tummar och tår för att vaccinet bara medför mindre eller nästan ofarliga biverkningar.
Men jag har ju ingen aning, som tidigare uttryckt så har jag ingen kunskap eller utbildning inom området.

Men jag upplever att saker kanske har påskyndas och därefter kanske säkerheten inte når optimala nivåer. Så som utförliga studier om riskgrupper för vaccinet, långtid effekter osv.

Citera om du vill ha en diskussion. Vet inte om det är mig eller någon annan du svarar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wiinis:

Citera om du vill ha en diskussion. Vet inte om det är mig eller någon annan du svarar

Ja, det var dig jag syftade på.
Ber om ursäkt, fort relativ ny till forumet och tydligen inte fått ordning på alla funktioner korrekt 🙄😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Ja, det var dig jag syftade på.
Ber om ursäkt, fort relativ ny till forumet och tydligen inte fått ordning på alla funktioner korrekt 🙄😂

Ok 🙂

Vi är många kritiska här och många tämligen väl överkritiska osv men när du hänvisar till en källa med en helt absurd video utan nyans då är det inte objektivt.

Sen pratade du om att det är enkelt att motbevisa en galning men jag hävdar motsatsen. Galningen kommer aldrig tro på dig plus att det mesta är ganska komplext och svårt att bevisa.
Ingen här på forumet har någon aning om vaccinen och hur det har gått till.
Själv har jag gått från att vara orolig och tänker inte vaccinera mig till att jag ska göra det så fort jag får.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GETSOME:

Ja, det var dig jag syftade på.
Ber om ursäkt, fort relativ ny till forumet och tydligen inte fått ordning på alla funktioner korrekt 🙄😂

"

GETSOME svarade i Coronaviruset (SARS-CoV-2)
idag 19:54
GETSOME svarade i Samsung Odyssey G9 – allmän diskussion
2020-11-24
GETSOME svarade i Reverb G2
2020-11-23
GETSOME svarade i Komplett.se
2020-11-10
GETSOME svarade i Stämma min arbetsgivare, välkänd datorbutik
2020-06-30
GETSOME svarade i Philips 4K IPS Datorskärm 24 tum
2020-06-17
GETSOME svarade i Intressekoll vattenkyld dator, 2080 Ti, 3700X, Hydro X, mm.
2020-03-14
GETSOME svarade i Sony WH-1000XM3 eglobalcentral.eu
2019-03-14
GETSOME svarade i Hjälp ang delidd 8700K
2019-02-05
GETSOME startade tråden HP Pavilion Gaming 15-cx0001no Uppgradera ram minne
2018-08-17
GETSOME svarade i Hjälp med inköp av laptop
2018-07-25
GETSOME svarade i Värdering av min dator i7-8700k | MSI 1080
2018-06-29
GETSOME svarade i Tips å råd, ny dator igenom inets datorbyggare?
2018-05-02
GETSOME svarade i Datorköp, tips å råd behövs.
2018-01-27
GETSOME svarade i Solved - Asus RT-AC1200G+ 5ghz fungerar men inte 2.4ghz
2018-01-21
GETSOME svarade i Mellandagsrea 2017 – Tips, butiker och erbjudanden
2017-12-26
GETSOME svarade i Hjälp och råd inför nytt datorköp!
2017-12-24
GETSOME svarade i NZXT H2 + Corsair H60
2015-10-17
"
Inte så ny eller? Någon annans konto du använder?

Permalänk
Vila i frid
Skrivet av Wiinis:

Själv har jag gått från att vara orolig och tänker inte vaccinera mig till att jag ska göra det så fort jag får.

Ditto. Vanliga flunsan har jag skippar årets spruta för, men tänker däremot inte göra det för Corona.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av GETSOME:

Folk godtar precis vad som helst i dagsläget.

Tydligt det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToddTheOdd:

"

GETSOME svarade i Coronaviruset (SARS-CoV-2)
idag 19:54
GETSOME svarade i Samsung Odyssey G9 – allmän diskussion
2020-11-24
GETSOME svarade i Reverb G2
2020-11-23
GETSOME svarade i Komplett.se
2020-11-10
GETSOME svarade i Stämma min arbetsgivare, välkänd datorbutik
2020-06-30
GETSOME svarade i Philips 4K IPS Datorskärm 24 tum
2020-06-17
GETSOME svarade i Intressekoll vattenkyld dator, 2080 Ti, 3700X, Hydro X, mm.
2020-03-14
GETSOME svarade i Sony WH-1000XM3 eglobalcentral.eu
2019-03-14
GETSOME svarade i Hjälp ang delidd 8700K
2019-02-05
GETSOME startade tråden HP Pavilion Gaming 15-cx0001no Uppgradera ram minne
2018-08-17
GETSOME svarade i Hjälp med inköp av laptop
2018-07-25
GETSOME svarade i Värdering av min dator i7-8700k | MSI 1080
2018-06-29
GETSOME svarade i Tips å råd, ny dator igenom inets datorbyggare?
2018-05-02
GETSOME svarade i Datorköp, tips å råd behövs.
2018-01-27
GETSOME svarade i Solved - Asus RT-AC1200G+ 5ghz fungerar men inte 2.4ghz
2018-01-21
GETSOME svarade i Mellandagsrea 2017 – Tips, butiker och erbjudanden
2017-12-26
GETSOME svarade i Hjälp och råd inför nytt datorköp!
2017-12-24
GETSOME svarade i NZXT H2 + Corsair H60
2015-10-17
"
Inte så ny eller? Någon annans konto du använder?

Ohmilord, precis detta jag syftade på med härskarteknik eller förminska motparten.

Haft kontot under lång tid men som du ser så har inläggen inte direkt varit särskilt aktiva. 2015 sen nästa 2017 och sen 2018. Och nyligen blivit mer aktiv, men oavsett så har jag knappt fått ordning på funktioner.