Hitta gamla raderade mail i outlook

Permalänk

Hitta gamla raderade mail i outlook

Hej! jag vet inte om jag hamnat rätt men testar. Det är nämligen så att jag verkar råkat radera ett väldigt viktigt mail i min Hotmail/Outlook korg . När i tiden är oklart då jag blev rätt paff över att det var borta, men behöver verkligen få tillbaka det. Jag har kollat överallt och försökt att typ återställa vissa raderade mail som man kan göra via Outlook men jag tycker det är konstigt att jag inte får tillbaka så mycket. Mailet måste väl finnas nånstans på deras server eller hur fungerar det?

Någon som vet hur man kan återställa allt råkat radera det senaste året eller så? Finns det något man kan ladda ner som hjälper till eller måste man gå helt via Outlook och hur gör man isf då? Tacksam för all hjälp jag kan få.

Permalänk
Medlem

Om det är via Outlook.com och inte Outlook-klienten så är det nog kört efter 30 dagar.

Permalänk

@Fomi:

fasen … :/ men hur gör polisen när de vill ha gamla saker i utredningar då? borde ju finnas nåt sätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pannkakan83:

@Fomi:

fasen … :/ men hur gör polisen när de vill ha gamla saker i utredningar då? borde ju finnas nåt sätt.

Lägger ner utredningen

Permalänk

@Fomi:

hahaha ja kanske det... nåja jag hade bilden på mailet sparat på mobilen men raderade även där eftersom jag fick återställa telefonen en gång. Kanske kan man hitta raderade bilder i mobilen i alla fall ? Det är en kod jag vill åt som är viktig därför är jag så angelägen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pannkakan83:

@Fomi:

hahaha ja kanske det... nåja jag hade bilden på mailet sparat på mobilen men raderade även där eftersom jag fick återställa telefonen en gång. Kanske kan man hitta raderade bilder i mobilen i alla fall ? Det är en kod jag vill åt som är viktig därför är jag så angelägen

Är det Android har du någon sorts chans, är det iPhone kan du nog glömma det. Men det är nog samma sak där. 30-60 dagar sen är de borta från molnet åtminstone. Möjligen finns någon återställningsmjukvara till Android likt de som finns till PC, men flashbaserat lagringsmedia är inte riktigt lika lätt som en hårddisk.

Permalänk
Medlem

Android precis som Iphone krypterar som standard numera det som spars på minneskretsarna och med hur minneskretsarna fungerar var det praktiskt sett omöjligt typ innan det när det gått en tid. Nu är det nog totalt kört.

Som nämns ovan är nog molnbaserad sparning sista hoppet precis som Outlook så rensar de regelbundet borttagna saker på Google synk tjänster.

Jag skulle gissa att det är omöjligt om man inte har något återställningsalternativ i Outlook kvar.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood