Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB

Permalänk
Medlem

Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB

Kör en intressekoll på en Samsung 970 EVO Plus Series MZ-V7S1T0BW 1TB
Kan skickas eller hämtas i Tullinge, säljer den till vem jag vill om jag vill osv.
Har säkert gjort 100+ affärer här på Sweclockers

Budstart 700:- så får vi se vad som händer
Disken i fråga:

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Permalänk
Medlem

700:-, kan hämtas

Permalänk
Medlem

800 kan hämtas

Visa signatur

ingen minns en fegis

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Finns kvitto?

isf 1300:- och upphämtning

Visa signatur

Errare human est

Permalänk
Medlem
Skrivet av kniven:

Finns kvitto?

isf 1300:- och upphämtning

Tyvärr inte, jag har plockat ut disken från en färdigbyggd burk.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

1300 + frakt utan kvitto

Permalänk
Medlem

Det krävs inte kvitto för garantiärende med Samsung. De utgår bara från tillverkningsdatum istället.

"In the event that a valid proof of purchase is not available, the limited warranty period will be determined by the date of manufacture."
https://www.samsung.com/semiconductor/minisite/ssd/support/wa...

Definitivt en av de schysstaste tillverkarna på marknaden när det gäller garanti, fler borde ta efter!

Visa signatur

Project AI (där fritiden inte räckt till...) | i7-14700 | Nvidia RTX A6000 | Vardagsrumsdator I | Casemoddat NR200P Sakura Limited Ed. SFF | Ryzen 5900X | ROG Strix 3080 White | ROG Crosshair VIII Impact X570 mini-DTX | CM SFX Gold 850W White | Kraken Z68 White AIO | Sennheiser HD 800 genom Aune X1S DAC + Onkyo A/V Receiver | LG OLED 77"| Vardagsrumsdator II | Casemoddat Lian Li O11 med optical-bonded transparent LCD i sidopanel och frontglas | i7-14700F | RTX 4070 | Thermalright FN240 AIO | LG OLED 42" | Macbook Pro 14" M1 Pro | Surface Pro i7 |

Permalänk

1400:- + frakt

Permalänk
Medlem

Avslutar detta 22:30 ikväll, kontaktar vinnaren direkt via pm så kan jag posta imorgon alternativ om det är hämtning som gäller så bestämmer vi tid och plats.
//Lasse

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Hamannoid har sista budet kontakt via pm
Såld!

Visa signatur