Permalänk

Finns det info om DH Winter någonstans? Letade lite på hemsidan men hittade bara en massa om det pågående evenemanget... Kommer kanske när detta är slut?

Visa signatur

No time for the old in-out, love. I've just come to read the meter.

Permalänk
Medlem

skulle tro det ja

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk
Avstängd

kan ju säga att min dator drar mycket mer än det man får dra (250w max tror jag)... men eftersom det sitter en del snubbar med sina gamla duron 600 mhz på samma uttag som mig också så är det ganska lungt då deras datorer inte alls drar mycket ström...

Visa signatur

[size="1"]Chip-Con Prometeia || Xtreme DDR 512MB || EPoX 8K5A2+ || AMD 1700+@2860MHz || Creative Gf4 Ti 4400 || Gentoo linux
[/size]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dr.SnuggleZ
kan ju säga att min dator drar mycket mer än det man får dra (250w max tror jag)... men eftersom det sitter en del snubbar med sina gamla duron 600 mhz på samma uttag som mig också så är det ganska lungt då deras datorer inte alls drar mycket ström...

annars kan man fråga innan så crue kan placera en på en plas där du kan dra lite mera ström....

Permalänk
Medlem

jädrans snuggan.. lura inte dit folk när jag inte är kvar :P.. tänkte förmedla er till rad 10 / plats 54...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av EyEr0n
www.dreamhack.org
allt står där.

Sommarversionen pågår nu.

äru säker? sommarversionen på sommaren?

Visa signatur

kristnjov, AMMM honorary bat

Permalänk
Medlem

står en prometia i mitten nånstans oxå...

hejdå btw

Permalänk
Medlem

Har förvunnit 1 mus ,2 musmattor, 1 spel, magickort och en jävla massa telefoner.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kristnjov
äru säker? sommarversionen på sommaren?

Bra sagt sommaren kanske pågår längre än DH summer så då är det väl inte helt dumt att berätta att det pågår nu, annars så kanske Kaski hoppats på att gå på det i juli eller nått

Permalänk
Medlem

hur gör sådana som har vattenkylning och behöver lite extra ström till exempel pumpen ??

Visa signatur

|< #1 Fisken i valnötslådan kände lusten att suga tomater på arbetet >|
|< #2 Bögens lutfisk suger torrt i skafferiet >|

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capture
hur gör sådana som har vattenkylning och behöver lite extra ström till exempel pumpen ??

Lämnar vattenkylningen hemma och stoppar is direkt på processorn!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Capture

pumpen drar ju inte mycket ström. De ligger väl på 6-15w lr nåt.

Om du behöver ett till uttag vet jag inte hur du gör förutom att fixa en egen liten grenkontakt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av malte
står en prometia i mitten nånstans oxå...

hejdå btw

"tänkte förmedla er till rad 10 / plats 54..."
Där står snugglez prommy...

Permalänk
Medlem

alltså fan om någon skulle sno mina saker skulle bli galen.. När jag kommer på DH winter så ska jag fan låta min plats vara tom sen så står man typ 10 meter bort och väntar på att offer ska komma. Sen jävlar ska han bankas och skickas ut.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hehe det e rätt!

Visa signatur

Asus P8z68-V PRO <> Intel Corei7 2600k <> 16gb Corsair Vengeance blue <> Geforce GTX 580 3gb <> Crucial m4 128gb SSD <> WDC 1TB <> Corsair gold 850W <> Antec Kühler 620 <> Corsair Carbide 400

Permalänk
Medlem

Kolla även in vår Joltman här borta vid E9.
http://joltmannen.tech.nu/ [/B][/QUOTE]

Fan va collt, specielt den sista bilden!

Visa signatur

Asus P8z68-V PRO <> Intel Corei7 2600k <> 16gb Corsair Vengeance blue <> Geforce GTX 580 3gb <> Crucial m4 128gb SSD <> WDC 1TB <> Corsair gold 850W <> Antec Kühler 620 <> Corsair Carbide 400

Permalänk
Medlem

fan, ni kunde juh kommit och tittat på min fina hemma byggda fancontroller, Hoppas det blir sweclan, skulle vara riktigt roligt!

Visa signatur

Datateknik på Kungliga Tekniska Högskolan.