Hej,
Jag har lite frågor kring excel.
Jag skulle vilja skapa ett "program" som skriver beställnings listor.
Säg att jag har 3-5 företag som säljer samma/liknande detaljer, där priserna går upp och ner. Om jag skapar en lista med deras detaljer och priser som jag kan justera.
Jag skulle vilja fylla i det jag behöver i en lista eller liknande och att det samlas på ett "utskriftsblad" med vilken återförsäljare som är billigast i nuläget.
Hur skulle jag gå tillväga med att skriva det i excel?
Känns som att detta programmet bör finnas där ute färdigt med möjlighet att importa CSV t.ex. Dock har jag inte sökt något jag själv. Det är ett intressant redskap för många branscher små som stora.
Kan dessvärre inte hjälpa dig med att skriva något i excel då jag är alldeles för dålig trots att jag använder det hela dagarna.
En snabb googling ger mig "Price comparison template". Kan vara något att dyka in i.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.