Permalänk
Medlem

RTX 3070/80

Hej!

Söker ett RTX 3070 eller 3080 till mitt bygge, referens eller AIB spelar mig ingen större roll så kom gärna med förslag på vad ni har samt er prisbild.
Om någon skulle råka sitta på ett som kommer med vattenblock likt ASUS EKWB eller råkar ha ett med block är det väldigt intressant då jag gärna monterar på det i loopen.
Slutligen finns det möjlighet att byta ner sig för den som vill till ett Strix 1080 Ti med eller utan EKWB nickel/plexi ink backplate (originalkylare finns) med kartong till både kort och block samt kvitto från webhallen.

God jul!
/Max

Läs hela annonsen här

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom

Permalänk
Medlem

Föredrar du mer RGB?
Jag har en Palit 3070 Game Rock OC, oöppnad.

Permalänk
Skrivet av criscris:

Föredrar du mer RGB?

Om inte TS skulle vara intresserad så kanske jag är det.
PMa isf 😊
God jul!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk
Medlem

Har ett Sapphire Pulse RX 6800 OC, oöppnat om det skulle kunna vara intressant som alternativ till nVidia. Skicka PM om aktuellt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av criscris:

Föredrar du mer RGB?

Tack för erbjudanden! Jag ska gå igenom alla imorgon när jag kommer hem och hör av mig

Skrivet av Prebz:

Har ett Sapphire Pulse RX 6800 OC, oöppnat om det skulle kunna vara intressant som alternativ till nVidia. Skicka PM om aktuellt!

Tack för erbjudandet men 6800 är inte tillräckligt av en prestandauppgradering för mig

Visa signatur

5800x | RTX 3090 | Crosshair VIII Hero | Dominator Platinum @3800 | O11 PCMR | PG348Q | 3x360 Custom