Returnera med UPS - inlämningskvitto?

Permalänk
Inaktiv

Returnera med UPS - inlämningskvitto?

Väldigt specifik fråga, men har någon haft problem med att få ett inlämningskvitto när ni lämnat in ett paket hos ett UPS-ombud? Kassören scannade etiketten och bad om mitt telefonnummer. Han sa att jag skulle få ett kvitto via sms, men det har gått över ett dygn och jag har ännu inte fått något sms.

Det är egentligen spårningsnumret jag är ute efter, men jag glömde att ta en bild på etiketten som jag brukar göra. UPS kundtjänst kunde tydligen inte söka fram paketet via ex. adress eller telefonnummer.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon310926:

Väldigt specifik fråga, men har någon haft problem med att få ett inlämningskvitto när ni lämnat in ett paket hos ett UPS-ombud? Kassören scannade etiketten och bad om mitt telefonnummer. Han sa att jag skulle få ett kvitto via sms, men det har gått över ett dygn och jag har ännu inte fått något sms.

Det är egentligen spårningsnumret jag är ute efter, men jag glömde att ta en bild på etiketten som jag brukar göra. UPS kundtjänst kunde tydligen inte söka fram paketet via ex. adress eller telefonnummer.

Hur fick du etiketten från början? Mail? Du borde väl ha den typ på mail eller något liknande som du kan få tag på när som helst

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: Sapphire Radeon RX 9060 XT Pulse 16GB VRAM. RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jnsson:

Hur fick du etiketten från början? Mail? Du borde väl ha den typ på mail eller något liknande som du kan få tag på när som helst

Den låg i paketet. Jag har försökt få spårningsnumret via företaget jag köpte varan ifrån, men enligt dem behöver jag inget nummer eftersom att jag redan har en färdig etikett att klistra på paketet. Företaget är från Schweiz och kundtjänsten verkar ha lite svårt att förstå vad jag menar.