Visa signatur
Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.
Hej,
Jag har några gånger använt mig av Windows inbygda nätverksbrygga för att använda en laptop som lanbrygga till en dator utan wifi. Den här gången är det ute i garaget för samma sak. Jag gjorde som vanligt, valde wifiuppkopplingen och LAN och så högerklickar jag och väljer att brygga dessa.
Det som händer är att bryggan skapas och den börjar identifiera nätverken på nytt. Det som inte funkar är att ge bryggan en ipadress, så jag får helt enkelt ingen uppkoppling, varken på laptopen eller datorn med kabel. Det här har alltid bara fungerat automagiskt. Vad är det som ställer till med problem den här gången?
Så fort jag kopplat bort bryggan så kan jag surfa med laptopen som vanligt, så fort jag skapar den så slutar det fungera.
Båda datorerna kör senaste Windows 10.
Hjälp mig, ge mig era smarta tips. De guider jag googlade har inte hjälpt. Tex att sätta fast IP, diagnostisera och att göra en reset på uppkopplingarna och börja om. Glömma wifi och ansluta igen.
Is it "for fucks sake" or "for fuck sake"? Its for a work email so it has to sound professional.
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.