Permalänk
Medlem
Skrivet av Jagers:

vad har trafikverket med saken att göra här? kul för dem att dem har nollvision, jag skulle inte vilja ha det på nått annat sätt heller, och "att du bestämmer dig" jag sa somsagt att jag alltid kommer använda bilbälte och hjälm, faktum är att ingen borde få kontrollera oss om vi vill leva eller dö, om vi vill vara homo eller hetero, etc etc etc sålänge du inte gör nånting som skadar någon annan så är det upp till dig.

Jag trode redan dem infört lag på cykelhjälm för alla inkl. vuxna?

Nej, bara barn som är 15 eller yngre innefattas av kravet.

Visa signatur

5700x3D | RTX 2060 Super | 2 TB M.2 | 32 GB RAM | Gigabyte DS3H| 750 WATT

Permalänk
Medlem

Jag använder mig av 2st pci-plåtar i bakkant på mitt rx6700xt från för att bli av med hänget.

Visa signatur

Kan vara lite slö att svara på PMs, försöker kolla dagligen dock.

OS: Win 10 x64 CPU: Intel i5 11400F MINNE: Corsair Vengeance 3000mhz 32gb RGB MODERKORT: MSI MAG B560 TOMAHAWK GPU: Sapphire RX 6700 XT HDDs: Corsair MP600 Core PSU: Cooler Master MWE 750W CHASSI: Phanteks 500A (Svart)

Permalänk
Medlem
Skrivet av rabbe_1:

Köpte denna efter några veckor med mitt 3080.

https://www.webhallen.com/se/product/313742-Lian-Li-GB-001-Gr...

Tyckte det dels såg för taskigt ut att kortet dippade i hörnet men också kändes det bättre att ge det lite extra stöd. Syns inte och funkar precis som det ska

Kör på samma, funkat bra med TUF 3080 och två olika moderkort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Japp, det är ett designfel. Och det är så för att det ser inte "snyggt" ut om det åtgärdas ordentligt.
Du ser på alla förpackningar hur tillverkarna tänker. Robotar, "cool bild" och pew pew för att locka.. ja vem fan försöker dom locka med det egentligen? Inte är det vuxna.

Det har börjat bli bättre faktiskt. Som bilden nedan. Inget skryt, lite info om grafikkortet och en bild på grafikkortet.
Allt som behövs.

Vad säger du, du menar att jag är ensam om att sakna dessa?

Visa signatur

Krusidullen är stulen