intressant! helt klart ett alternativ. är som sagt tveksam till noname, men dom har ju fått bra betyg på pj.
fast läst att dom har svårt med uppkoppling och hack. något du märkt?
Ursäkta sent svar.
Jag har inte haft några större problem med dem, i alla fall när jag kopplar dem till mobilen. Ibland (rätt sällan) så har vänstra hörluren inte haft ljud när jag kopplat dem till mobilen, men det brukar lösas genom att lägga tillbaka dem i den lilla boxen som de kommer i och ta ut dem igen. Jag förvarar dem alltid i boxen, så jag vet inte om det kan ske om man har dem lösa och kör igång dem.
Enda andra problemet med uppkoppling jag har haft har varit med min dator. Dock är det ganska gammal, så kanske att det påverkar. Annars brukar de hitta allt man försöker koppla dem till.
jag har nu läst alla inlägg här i tråden och kollat igenom recentioner och kommit fram till att det nog blir en av dessa: Jabra Elite 75t, eller Huawei freebuds
jag har nu läst alla inlägg här i tråden och kollat igenom recentioner och kommit fram till att det nog blir en av dessa: Jabra Elite 75t, eller Huawei freebuds
Köpte mig ett par Jabra Elite 75t igår, har inte hunnit testa i mer än ett par timmar i inomhusmiljö. Var lite orolig över passformen, men måste säga att de sitter väldigt bra i mina relativt små öron. Än så länge är det inget fel ljudet heller, ganska mycket bas är första reaktionen. Rekommenderar att du laddar hem Sound+ så du får ANC, equalizer och lite annat. Enda nackdelen (som jag visste om) är väl att höger snäcka måste sitta i örat för att vänster ska fungera, det går att använda enbart höger snäcka om man vill.
Många butiker verkar ha nedsatt pris till 990 kr på 75t den här helgen.
det blev ett par huawei freebuds pro men det lutar emot att jag lämnar tillbaka dom.
nu är jag ny användare av helt trådlösa in ear men när jag tog med mig lurarna idag och lyssnade på musik med brusreducering på så tog kraften slut i batteriet/batterierna efter ca 2-3 timmar och då hade jag ändå kopplat från bluetooth på telefonen men det drog kraft ändå medans jag inte ens använde dom.
läste i specifikationerna att det ska räcka upp till 4 timmar om man har brusreducering på och 7 timmar utan brusreducering.
jag hade inte med mig laddningsväskan utan bara själva lurarna och när jag kom hem så provade jag att lyssna när laddningsväskan låg bredvid telefonen och då försvann kraften långsammare. hade ca 30% kvar på vänstra och 40 på högra tror jag när jag hade lyssnat 3 timmar med brusredusering på.
ska det vara så eller?