Intel röjer slutligen specifikationer för Arc

Permalänk
Medlem

MLID säger nu att ARC är död som separata grafikkort. Det skulle inte förvåna mig alls om det dras in nu när AMD och Nvidia är på g med nästa generation som kommer att få även den bästa ARC GPUn att framstå som stenålders.

Men vi är en kryptoboom ifrån tomma lagerhyllor så...

Visa signatur

DATOR i bruk: ASUS ROG STRIX B550-F Gaming, Ryzen 7 5900X. 4x16 GB Ballistix MAX RGB @ 3800 MT/s 16-17-18-34-51 (1T)/~58 ns. MSI RTX 4090 Ventus x3. Samsung 980 Pro 1 TB. EK AIO Elite 360. Denon AVR-3313 med Wharfedale Linton 85th Heritage och en SVS PB-1000.
#ryssjävlar

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av Dinoman:

Ta dina piller!

Kanske är ur balans sen jag glömde onsdagsdosen

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Skrivet av Jacob:

Fan, jag kanske behöver ett A770 trots allt... problemet är ju att man är vän av äldre spel och emulatorer

Ja att Arc skulle behöva emulera dosbox som själv emulerar dos spel då har det gått för långt. /ironi

Kvittar väl om det stämmer det att Intel lagt ner Arc nu så spelar det nog ingen roll.