macOS Ventura någon som har uppgraderat

Permalänk

macOS Ventura någon som har uppgraderat

macOS Ventura någon som har uppgraderat till den? Problem eller fungerar det som det ska?

Permalänk

Uppdaterat min jobbdator och inte påträffat något som strulat än efter ett dygn eller så. Office365, Datagrip, Excel, Teams, Docker, Logic, VPN, Screens 4, MS Remote Desktop o s v. Inte heller upplevt någon prestandavinst och Stage Manager som jag såg fram emot är inget som jag kommer använda, tyvärr. Hade den inte bytt bakgrundsbild är jag inte säker på att jag sett att det var en ny version av OS:et

Permalänk

Uppdaterade och det funkade felfritt.

Permalänk
Medlem

Det jag främst märkt av är att System Settings är ombyggt.
Antar att det är ett relativt gott betyg, om än inte särskilt upphetsande.

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Skrivet av Ancient55:

macOS Ventura någon som har uppgraderat till den? Problem eller fungerar det som det ska?

Funkar fint för mig både på jobbdatorn och på min personliga. Fick installera senaste XCode commandline tools för att kunna uppdatera omz och homebrew, och jag har väl inte jätteexotiska program som jag kör i övrigt till vardags. Systemet i sig innebär inga överraskningar om man hängt med i nyheterna sen i somras.