Retunerad LG C2 till Webhallen
Ja var ska man börja.
Beställde en LG C2 som jag fick hem den 20:e Januari. Denna var defekt med en massa döda pixlar.
Tog kontakt med Webhallen direkt samma dag.
Den 25:e efter att jag inte hört något från Webhallen tog jag kontakt igen och fick en retursedel skickad till mig.
Lämnad in paketet på eftermiddagen samma dag till ett ombud åt Postnord.
Än så länge är det inga större konstigheter förutom att det tog tid för Webhallen att göra nått och då endast efter att jag kontakta dem igen.
Tiden går och jag får uppdateringar i mobilen eftersom paketet förflyttar sig närmare slutdestinationen.
Men den 28e Januari (Lördag) slutar det komma uppdateringar när paketet kom till terminalen Stockholm Syd.
Så när det inte har kommit några uppdateringar den 2a Februari (Torsdag) Hör jag av mig till Postnord och frågar vad som händer.
De skulle kolla upp varför det inte hade hänt nått och återkomma. Nästa dag 3e Februari hör Postnord av sig och säger att jag måste kontakta Webhallen då de är dem som "skickar" paketet och be dem göra en anmälan.
Jag hör av mig till Webhallen och ber dem göra de Postnord sa till mig.
Inte förrän 13e Februari alltså över 1 vecka senare gör Webhallen anmälan till Postnord vilket jag tycker är brutalt dåligt.
Nu ska Postnord försöka hitta paketet vilket jag tvivlar att de kommer att göra innan Webhallen tänker göra nått.
Klarar mig då jag har kvar min gamla skärm men det har inte med saken att göra. Kunde vara så att jag var utan.
Var bara tvungen att skriva av mig då jag tycker att det är bedrövligt över hur dålig support man kan ha. Har tidigare alltid varit nöjd med Webhallen men detta gör att man inte alls är sugen att handla där mer.
//Hcz