Permalänk
Medlem

CRT skärm skänkes

Hej!

Skänker en CRT skärm pga flytt, annonsen är kvar till nästa fredag sen åker skärmen till skroten.

Fujitsu ErgoPro e212
Tror det är 19"
Klarar 1280x1024 i 90hz och 1024x728 i 120hz

Endast upphämtning i Bottnaryd(utanför Jönköping) pga storlek & vikt.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Expertgissare

Synd man bor så långt bort.
Hoppas den slipper tippen.

Visa signatur

FD Meshify C -|- X570 AORUS ELITE -|- Ryzen 7 3700X -|- FD Celsius S24 -|- Crucial Ballistix Sport 32GB -|- Radeon R9 380X -|- WD Black SN750 1TB

Permalänk
Medlem

Om inget intresse finns kommer jag gärna och plockar upp den hellre än att den skrotas, har inte långt att åka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av exhale315:

Om inget intresse finns kommer jag gärna och plockar upp den hellre än att den skrotas, har inte långt att åka.

Tänker samma sak. Den verkar bättre än den CRT jag har nu. Måste ner till 640x480 för att få 120hz och 1280x1024 ger bara 60hz. Bor dock en och en halv timme ifrån så du får gärna ta den om du bor närmare.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

@dagas Jag ligger i 39-graders feber, har ingen möjlighet att hämta i närtid. Bedömer det osannolikt att jag hinner hämta upp det innan deadline fredag

Permalänk

Hej! Jag hämtar den gärna om den fortfarande finns kvar. Fortsätter över PM.

Visa signatur

I pledge to punch all switches, to never shoot where I could use grenades, to admit the existence of no level except Total Carnage, to never use caps lock as my "run" key, and to never, ever, leave a single BoB alive.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad