Gamingdator 10-11k Black friday

Permalänk
Medlem

Gamingdator 10-11k Black friday

Hej, Kan nån hjälp till med en gamingdator från inet för runt 11k till min grabb, som vanligtvis brukar spela, minecraft, roblox, total war: empire, och liknanded spel. Tack i förväg.

Permalänk
Medlem

https://www.inet.se/datorbygge/b1443287/datorbygge

Permalänk
Medlem

Ser bra ut. 6700XT finns för 3999kr på Netonnet såg jag men då måste man bygga själv.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem
Skrivet av dagas:

Ser bra ut. 6700XT finns för 3999kr på Netonnet såg jag men då måste man bygga själv.

Kan man i ett sånt här fall beställa allt utom 6700XT från Inet så att Inet sätter ihop allt utom 6700XT, som man själv sätter in själv?

Vet så lite om att bygga själv så vet inte om det på något sätt krävs att allt sätts in i viss ordning eller om det finns nåt visst krav från Inet, eller dylikt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Waywashi:

Kan man i ett sånt här fall beställa allt utom 6700XT från Inet så att Inet sätter ihop allt utom 6700XT, som man själv sätter in själv?

Vet så lite om att bygga själv så vet inte om det på något sätt krävs att allt sätts in i viss ordning eller om det finns nåt visst krav från Inet, eller dylikt.

Om du tycker det är värt 300kr, så visst.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SUMITOMO:

Om du tycker det är värt 300kr, så visst.

Inte för 300 kr, men undrade om själva principen funkar, då jag inte är kunnig om att bygga själv. Då kan jag iaf beställa att svårare delar sätts ihop av Inet, och om det finns vissa delar som är billigare och enklare att fixa så skulle jag våga mig på det som start.