i7-4790K / GTX 980ti / 16 GB RAM / SSD 250 GB

Permalänk

i7-4790K / GTX 980ti / 16 GB RAM / SSD 250 GB

I7-4790K 4ghz
16 gb ram
Nvidia geforce gtx 980 ti
Samsung ssd 850 evo 250 gb
Hdd 250 gb
CD/DVD-rom
Tangentbord
Mus
Skärm Voxicon (tror 24")

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Nytt bud: 1 500 kr
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem

Står visserligen för avhämtning men skulle det vara aktuellt att skickas om det behövs?
På jakt efter en första speldator för 12-åringen som vill köra Sea of Thieves och annat på Steam och tror detta skulle passa perfekt.

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Skrivet av Paradiddle:

Står visserligen för avhämtning men skulle det vara aktuellt att skickas om det behövs?
På jakt efter en första speldator för 12-åringen som vill köra Sea of Thieves och annat på Steam och tror detta skulle passa perfekt.

Är min 10-åring som spelat typ samma grejer på den så det är nog perfa! Bara lite joxigt att packa/skicka allt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av MarCar666:

Är min 10-åring som spelat typ samma grejer på den så det är nog perfa! Bara lite joxigt att packa/skicka allt?

Ah låter kanon ju. Jag kan genom jobbet ordna med frakten för ombudspaket hos Schenker så då skulle det bara vara att lämna in på närmaste ombud som hanterar paket till och från Schenker. Men då är det väl emballage och packning… allt borde väl få plats i en flyttkartong tänker jag. Och sen om man maximerar med wellpapp och annat för att skydda allt…

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk

Ok, ursäkta bortavaro. Har jag några bud som fortfarande gäller? Kan skicka bara köparen pröjsar frakt.