Google Chrome Translate text överlappar.

Permalänk
Medlem

Google Chrome Translate text överlappar.

Installerade igår win 11 och valde att återställa Chrome profile från backup. Har tagit bort Translate extension från chrome och stängt av auto translate inne i Chrome inställningar. Men inget har hjälpt.
Förstår inte varför Google assistant dyker upp (se bild). Efter klickat på acceptera allt så tuggar det bara på utan nåt händer.
Nån som har nån aning vad som orsakar att Translate this page överlappar med sökningen?
Translate this page överlappar bara om väljer Video och Book. Web och News är det normalt. Fattar nada.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem

Jag ser samma problem med överlappande text i Firefox på Linux, så gissningsvis är det Googles eget fel och inte något med webbläsaren.

Permalänk
Medlem
Skrivet av perost:

Jag ser samma problem med överlappande text i Firefox på Linux, så gissningsvis är det Googles eget fel och inte något med webbläsaren.

Löste problemet nu. Testade innan med radera cookie och cachade filer men valde endast 24H för slippa logga in igen på alla platser. Men testade med denna gång sedan start och då funkade det. Inga mer överlappande text.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Löste problemet nu. Testade innan med radera cookie och cachade filer men valde endast 24H för slippa logga in igen på alla platser. Men testade med denna gång sedan start och då funkade det. Inga mer överlappande text.<Uppladdad bildlänk>

Problemet är även löst för mig utan att jag gjort någonting.