Asrock z370m-itx/ac med intel 8600k

Permalänk
Medlem

Asrock z370m-itx/ac med intel 8600k

Tjenare!

Dags för rensning hemma och jag tänkte se hur intresset är för mitt moderkort och processor som senast huserat i min hemmaserver.

CPU: 8600k, aldrig överklockad.

Moderkort: Asrock z370m-itx/ac.
Jag har tagit bort wifimodulen för att få ner strömförbrukning men denna medföljer. Observera att kylaren har böjt kortet en aningen men det har inte påverkat funktionaliteten i huvud taget
Vad som gör kortet så fint för en server är att den har så många SATA-platser

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem

Ganska överprisat?

Köpte MSI Z370-A Pro+8600k för 1300 förra året
Köpte nyligen 8700k/16gb ram/z370 mobo för 1250.

Tror du bör sänka dina förväntningar lite.. de e ändå 6 generationer gammal i5

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rupenbritz:

Ganska överprisat?

Köpte MSI Z370-A Pro+8600k för 1300 förra året
Köpte nyligen 8700k/16gb ram/z370 mobo för 1250.

Tror du bör sänka dina förväntningar lite.. de e ändå 6 generationer gammal i5

Brukar inte itx-kort vara lite dyrare? Får jag mindre än utrop så får jag väl bygga burk till sonen istället

Visa signatur

Älskar att bygga, reparera och modifiera (typ) allt, datorer, tv-spel, servrar, osv. Startade Modda.se för att hitta likasinnade. Min prisguide för Switch 2 inkl importpriser.

Permalänk
Medlem
Skrivet av billyskate:

Brukar inte itx-kort vara lite dyrare? Får jag mindre än utrop så får jag väl bygga burk till sonen istället

Jo självklart, tror om du hade haft ram så kunde nog begärt 1500 för ett upg paket

Permalänk
Medlem

900 plus frakt

Visa signatur

Har en lättare form av dyslexi därav stavning m.m

Permalänk
Nytt bud: 1 200 kr avhämtning
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Inget fiffigt att fylla i här...

Permalänk
Medlem
Skrivet av amdmannen:

1 200 kr avhämtning

Tack för bud, även om det är under vad jag förväntade mig som startbud ska fnula hur lågt jag kan gå.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem

Kör denna fram till fredag kväll, sen avslutas annonsen.

Visa signatur

Permalänk

Finns de nackdelar med itx moderkort, tänker på plats för grafikkort?