Tintin månen tur och retur

Permalänk
Medlem

Tintin månen tur och retur

Hej

Nu söker jag Tintin experter

Jag såg tintin mycket när jag var liten och favoriten var Månen tur och retur. Dock så minns jag att versionen jag såg så blev Milou (Snowy) skickad till månen först i en vit raket av misstag. Och tintin och gänget åker sedan efter i den röda för att rädda honom.

Men den versionen som finns överallt nu så är detta helt borta. Någon som vet om versionen jag pratar om och vars den går att få tag på?

Mvh Christian

Permalänk
Medlem

Jag hjälpte min fru att digitalisera mängder med gamla videoband och på en av dem så var den versionen med. Hade ingen aning om att den fanns förrän hon visade mig den.

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lothair:

Hej

Nu söker jag Tintin experter

Jag såg tintin mycket när jag var liten och favoriten var Månen tur och retur. Dock så minns jag att versionen jag såg så blev Milou (Snowy) skickad till månen först i en vit raket av misstag. Och tintin och gänget åker sedan efter i den röda för att rädda honom.

Men den versionen som finns överallt nu så är detta helt borta. Någon som vet om versionen jag pratar om och vars den går att få tag på?

Mvh Christian

Tintin Månen tur och retur är uppdelad i två delar. Säker på att du fått tag i båda?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Tintin Månen tur och retur är uppdelad i två delar. Säker på att du fått tag i båda?

Det är den här versionen jag misstänker att hen tänker på:

Visa signatur

På Internet sedan 1997.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sarato:

Det är den här versionen jag misstänker att hen tänker på:
https://www.youtube.com/watch?v=Ip7WxwCWV2o&list=PLH4dLfP7PFz...

Helt korrekt. Det är den versionen