Asus Rog Strix B650E-i (defekt)

Permalänk
Medlem

Asus Rog Strix B650E-i (defekt)

Tja!!

Dammar av hyllorna på prylar som ligger och kom på att jag hade kvar detta moderkort.

Händelseförlopp:

Satt i min dator under ca 2månader.
Gjorde ett byte av luftkylare och plötsligt startade inte datorn längre… Direkt efter att ha försökt felsöka så gott jag kunnat begav jag mig till Inet (jag monterade aldrig cpuskydd under bilfärden) och inet var väldigt snabba på bollen kring detta. De kunde konstatera att en pin hade böjts.. men hur förstod det inte ens själva efter min story.

Contact frame var monterat under tillfället så jag tvivlar starkt på att CPU rört sig.

Här förstår jag ganska snabbt att jag kan glömma en RMA eller liknande, så hetsig som man vart köpte jag med mig ett tuf b650e istället.

Allt lyser, och fläktar snurrar och datorn hålls igång men ger ingen bild. Därav tröttnade jag ganska snabbt och köpte ett nytt kort direkt…

Kvitto finns (runt juni 2024 har jag för mig)
Alla tillbehör finns helt oanvända.
(OBS! Jag behöll nyckelringen till jobbet)

Säljes som defekt till högstbjudande.
Köp nu 1000kr.

Finns att hämta i Floda, strax utanför Göteborg.
Annars skickas det med PN.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

Tar det för 1000:- och hämtar om det inte är så att väldigt många pins är böjda.

Visa signatur

7800x3d [co -25], TG direct die, 64 Gb Corsair DDR5 [6000 MHz, 30-36-36] Gigabyte X670E Aorus Master, Asus Rog 4090 OC [+255 core, +1650 men] Watercool Heatkiller V & Ultra finplate med LM, 2 EK-Quantum Surface X360M + 1 EK-Quantum Surface X240M med Phanteks T30, Alphacool res & D5.

Permalänk
Medlem

Nyfiken. Ingen bild på sockeln ? 🤔🤔

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

FULL COUNTER