Permalänk

Jobb dator

Hej!
Skulle någon kunna hjälpa mig hitta en billig jobb stationär data till mig som har 2 hdmi lr 2 displayport minst med kraftig nätaggregat?
Datorn just nu får för mycket ström och stänger av sig själv när spänningen blir för hög. De sån liten burk data som inte har nätaggregat så för att skydda sig själv den stänger av som säkring.

Permalänk
Medlem

Vad ska datorn användas till för slags jobb?

Visa signatur

På informationssupermotorvägen sedan 1997.

Permalänk

enklare tandläkarklinik med programmet: muntra, ta röntgen bilder och enklare kontorsarbete samt ha på spotify i bakgrunden. elen på kliniken är ojämn och ibland får datorn för mycket spänning så därför söker vi kraftigare nätaggregat som tål sånt. Andra rummet har en större stationär dator som inte stängs av.

Permalänk
Medlem
Skrivet av rasanbell:

enklare tandläkarklinik med programmet: muntra, ta röntgen bilder och enklare kontorsarbete samt ha på spotify i bakgrunden. elen på kliniken är ojämn och ibland får datorn för mycket spänning så därför söker vi kraftigare nätaggregat som tål sånt. Andra rummet har en större stationär dator som inte stängs av.

Istället för att skaffa ett nätaggregat som tål sånt så föreslår jag att ni skaffar en UPS.
Förmodligen mycket billigare och håller längre

Visa signatur

Desktop: Corsair Carbide 400C | 3770K@4.4GHz | RX 6700 XT | 32GB DDR3 | RM750X | P8Z77-V Deluxe | 860 EVO 1TB
HTPC/Server: FD Array R2 | Intel i5-650 | Zotac 1156 mini-ITX H55 | 8GB DDR3 | 5st WD RED 3TB RAID 5