Permalänk
Medlem

3080 Ti

Söker ett 3080 Ti eller likvärdigt i Stockholmstrakten.

Är villig att betala 4 000 - 4 500 kr beroende på modell.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Dator: *Censurerad av Jantelagen*

Permalänk

Jag har ett 3080 TUF ifall det kan vara intressant

Visa signatur

GPU: RTX 4090CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF850W Moderkort: Gigabyte Z590i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: Ncase M2 Skärm: LG C2 42" [B]

Permalänk

Har ett 3080 TI Asus TUF.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Derbi_QuiZ:
Skrivet av Kryckan17:

3080 TI Asus TUF

Skrivet av Grandahl98:

Gigabyte Geforce RTX 3080 Ti 12GB AORUS XTREME

Pris?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Kryckan17:

Tänker mig närmre 4000-4500 kr vilket jag också skrev i annonsen. Gick en Ti på tradera senast igår för 4300 kr.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Tänker mig närmre 4000-4500 kr vilket jag också skrev i annonsen. Gick en Ti på tradera senast igår för 4300 kr.

6000 var verkligen ett rätt högt pris. Sålde mitt när 5080 släpptes för 4500kr. Notera även att användaren inte gjort något annat inlägg alls på 8 år förutom dessa två i din annons.

Visa signatur

i7 12700, 5080, 32gb - vrum vrum

Citera för svar!

Permalänk
Skrivet av dwd:

Kan tänka mig 3500 kr för mitt 3080 TUF. Har kvar lådan, allt funkar som det ska, minimalt coil whine samt fläktarnas lager är hela.

Visa signatur

GPU: RTX 4090CPU: Intel 11900KF PSU: Corsair SF850W Moderkort: Gigabyte Z590i Vision D CPU kylare: EK 240mm Chassi: Ncase M2 Skärm: LG C2 42" [B]

Permalänk
Medlem

Hej, jag har ett ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC V2.

Bor i Solna i närheten av MoS, kan sälja kortet för 4000kr.

Har originalkartong också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av likecke:

Hej, jag har ett ASUS GeForce RTX 3080 10GB ROG STRIX GAMING OC V2.

Bor i Solna i närheten av MoS, kan sälja kortet för 4000kr.

Har originalkartong också.

Tack, men det finns 3080 ti ute för 4100 kr och 4300 kr. Samt fått erbjudande på ett 3080 för 3500 kr. Jag kan då inte riktigt motivera 4000 kr för ditt.

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Tack, men det finns 3080 ti ute för 4100 kr och 4300 kr. Samt fått erbjudande på ett 3080 för 3500 kr. Jag kan då inte riktigt motivera 4000 kr för ditt.

Mer påkostat kort, större och bättre kylare som leder till lägre temps + lägre ljudnivå osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av likecke:

Mer påkostat kort, större och bättre kylare som leder till lägre temps + lägre ljudnivå osv.

Ska användas till en högljudd simulatorrigg i ett relativt svalt garage så de fördelarna som du nämner är tyvärr inte av värde för mig. Tack ändå för erbjudandet!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Permalänk
Medlem
Skrivet av dwd:

Ska användas till en högljudd simulatorrigg i ett relativt svalt garage så de fördelarna som du nämner är tyvärr inte av värde för mig. Tack ändå för erbjudandet!

Eftersom STRIX kortet har 3 8-pin jämfört med 2 som på TUF modellen betyder det att den kan utnyttja upp till 450 watt istället för bara 300 watt vilket leder till högre klockfrekvenser därmed högre prestanda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av likecke:

Eftersom STRIX kortet har 3 8-pin jämfört med 2 som på TUF modellen betyder det att den kan utnyttja upp till 450 watt istället för bara 300 watt vilket leder till högre klockfrekvenser därmed högre prestanda.

Jag tänkte mest på att du ber om i stort sett samma peng som för ett Ti-kort. Jag avstår, tack!

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR

Permalänk

Jag sitter på ett Asus TUF 3080Ti, jag befinner mig dock i Västerås. Men har du vägarna förbi eller kan tänka dig få den skickad så hör av dig.

Permalänk
Medlem

Det blev inget köp av 3080Ti utan jag sålde i stället hela den datorn som det var tänkt till och fokuserar nu på att uppgradera main-burken. Så om någon istället är intresserad av ett 4070 så är det bara att hojta

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR