Permalänk
Medlem

Gamecube minneskort

För ca en vecka sedan uptäckte jag att det troligtvis på grund av någon magisk kraft undkommit mig att Zelda Windwaker existerar...

Som bebis lärde jag mig säga Link och Zelda innan jag ens kunde säga "bjubbäbb", "mama" eller "pappa"... Dvs. jag är en Zeldanörd av rang...

Hur som helst, jag upptäcker då detta och blir självklart skogstokig och åker in till stan (Webbhallen) och köper WindWaker, jag ber killen även killen belasta mitt Visakort med alla de andra grejjor som behövs för att kunna spela spelet.

Jag får då även en sådan här Spelkub från nintendo och ett minneskort.

Efter att jag och min lika och om nästan ännu mer Zeldanördige lillasyster var och en spelat 10-20 timmar vardera så vaknar jag en morgon till ett från från min lillasyster, ett riktigt avgrundsvrål utan like... minneskortet har glömt bort våra sparningar... efter en närstående hjärtinfarkt besinnar vi oss och börjar om från början, lika petiga med trade sequences som innan...

I kväll när jag kommer hem från en mindre semster fattar jag direkt vad som hänt när jag ser min surras min... Minneskortet har glömt allt igen... efter att besvärjat kortet med en del svordommar som jag inte ens viste fanns så känner jag mig nu smått desperat...

Kollar på kortet, upptäcker inte en tillstymmelse av nintendologga på paket eller kort och inser att jag blivit påprackad någon billig J***a skit grunka från Bungorangoo... Så nu till frågan...

Vart hittar jag ett 100% äkta nintendokort ett rent fint äkta förstahandstillverkat under licens.super-ultra-delux-svindyrt-minneskort?

HJÄÄÄÄÄÄLP mig jag lider!

Visa signatur

Prophet 9700PRO || P4 2.4@3.2 || TmWb 512 || Seagete S-ATA 120 || På: Asus P4G8X-Deluxe

Permalänk
Medlem

Här har du ett original, jag har inte sökt land och rike runt men Webhallen brukar ha ganska bra priser:

http://www.webhallen.com/prod.php?id=9758

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag gav 350:- för ett 251pluppars originalkort på lokal butik. Elgiganten och liknande brukar sälja 5x för 250:- (rån)

Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")