Det här med STEAM och DoD...

Permalänk

Det här med STEAM och DoD...

Är det någon där ute som vet om Valve kommer att släppa några ’lösa’ patchar i framtiden eller är man tvingad att använda STEAM? Jag är bara intresserad av DoD 1.1> !! Jag har väntat på en ’lös’ 1.1 patch ett tag nu, men är all väntan förgäves???

Visa signatur

"The old ways. Our new path. Together we carve our glorious future."

Permalänk

DoD 1.1 kommer enbart till Steam, det är moddarna bakom DoD samt Valve som har beslutat det.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.

Permalänk

Jaha, då är det väl bara o börja steam'a då!!

Är det "Minimal Steam Installer" man ska köra för att få hem minst "skit" då, eller vad rekomenderas??!

Visa signatur

"The old ways. Our new path. Together we carve our glorious future."

Permalänk
Medlem

ärtgrön, om du kan tänka dig att avinstallera DoD först, så är det nog snällast imot "systemet" krånglade som fan för mig att installera när steam skulle flytta /sierra/hl/tfc grejjerna (spelar alltså tfc).

och sedan välja en med DoD cache.. det är vad jag rekommenderar.. och är du för lat/inte vill tappa inställningar.. så va *SÄKER* på att du säkerhetskopierar autoexec.cfg/config.cfg

Visa signatur

En själ som exploderar.
vrede ställd, mot livets nerv.
Kall eld.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonte-san
DoD 1.1 kommer enbart till Steam, det är moddarna bakom DoD samt Valve som har beslutat det.

Njae, tror det är tal på att det ska komma till WON också...

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ärtgrön
Jaha, då är det väl bara o börja steam'a då!!

Är det "Minimal Steam Installer" man ska köra för att få hem minst "skit" då, eller vad rekomenderas??!

www.steampowered.com så finns en speciellt installerare som tar hem Steam plus DoD, endast.

Ang. won-servrar för 1.1 så vet jag att Waldo och teamet har sagt någon gång att Steam är framtiden för DoD, inte helt säker dock.

Visa signatur

Gör annat nu för tiden.