Permalänk
Medlem

Datorbutiken.com

Tjena!

För ca 1½ månad sen så fick jag lite delar från Datorbutiken, men mitt moderkort o processor funkade inte så jag gjorde en retur på det.
På deras hemsida står det att en retur ska ta 1-3 veckor, o det är nu 4 veckor sen dom tog emot sakerna jag skickade.
Jag börjar nu bli ganska trött på att vänta på grejerna, så jag undrar om man kan kräva pengarna tillbaka?

/Mvh. Samson

Permalänk

Det har ju vart jul och allt, men maila en förfrågan. Dom kanske bara har glömt bort det.

Permalänk
Medlem

Jag har skickat en returförfrågan, där står bara att det ligger i kö...
Det var svaret jag fick igår.

Jag har även ringt till dom vid ett tidigare tillfälle, då sa killen jag snacka med att det skulle ta max 3½ vecka innan dom kollade på det, men det ser inte ut som det stämmer...

Permalänk
Hedersmedlem

Som sagt, det var varit fruktansvärt många helgdagar nu. Beror med största sannolikhet på det.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rich
Som sagt, det var varit fruktansvärt många helgdagar nu. Beror med största sannolikhet på det.

Hoppas verkligen det!
Börjar bli ganska tråkigt utan en rejäl dator... (använder en 200Mhz nu)

Permalänk
Medlem

Jag skickade in ett trasigt moderkort.. runt 20:e November tror jag det var, den 26:e november hade iallafall datorbutiken fått mitt moderkort, sen låg det där i kö, i fredags fick jag äntligen moderkortet.. så ja, det dröjer.. btw, vet hur det känns, satt på en 233mhz laptop under tiden =/
Mailade dem när det hade gått en månad och frågade vad dem sysslade med egentligen, fick detta svaret:

Citat:

Returavdelning/datorbutiken.com
Tyvärr så har returavdelningen inte riktigt hängt med när var försäljning ökat under hösten och framåt jul.
Vi jobbar på att komma i fas igen, men då detta involverar både nyanställningar och anskaffning av ny utrustning är det tyvärr inget som vi kunnat göra over en natt.
Förhoppningsvis skall vi inom kort kunna arbeta ner kötiderna och på så satt kunna ge en betydligt bättre service även vad det gäller returer.

Permalänk
Medlem

Jag skickade inte mitt moderkort så långt efter dig...
Dom tog emot det den 5:e december, men fortfarande så ligger det i kö.
Hoppas jag får det nu snart, är ganska LAN sugen nu!