Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

fel på moderkort?

hej jag har nyss monterat in abit AN7 (guru) moderkortet o så ändra jag firstboot till cd rom o sen save & exit
o så nu har den inte gjort ett piss bara står där med svart skärn normalt?
man ska ju inte stänga av d medans d sparar så jag har inte startat om den elr nåt

Permalänk
Medlem

Testat att cleara cmos?

Visa signatur

Opteron 144 265x9 :E

Jag har en anmärkning för jag är en badboy! :)

Permalänk
Medlem

hehe du d där hände innan oxå o jag fick skicka tillbaka den, då d hände innan, starta jag om datorn o efter en stund då pajja hela skitet så jage inte säker om jag vågar starta om den
asså e less på detta skitet har hänt 2 ggr irad blir fan arg

Permalänk
Medlem

Ett moderkort kan inte under några som helst omständigheter vara "cp".

Om det nu är bioskorruption som har inträffat, returera varan igen och byt bios, eller begär pengarna tillbaka och byt moderkortsmärke / tillverkare.

Visa signatur

Nej är också service.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rushdie
Ett moderkort kan inte under några som helst omständigheter vara "cp".

Om det nu är bioskorruption som har inträffat, returera varan igen och byt bios, eller begär pengarna tillbaka och byt moderkortsmärke / tillverkare.

Finns en pc tillverkare som heter C.P. Technology eller PowerColor, skulle heta P.C. Technology var upptagen så det blev C.P. Technology

http://www.powercolor.com.tw/ men nej, en moderkort kan inte var CP men kan vara tillverkad av C.P.

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.