Ursprungligen inskrivet av xtermin8 Uppdaterade mitt program med stöd för SWOP men som tidigare har jag inget sätt att kontrollera om det verkligen fungerar. Här finns iaf ADSL Login 1.1 att tanka:
Ursprungligen inskrivet av bjool
Det funkar perfekt! Tack!
Ah fint!
Citat:
Ursprungligen inskrivet av Hobbes Ladda hem curl, kolla variabelnamn för användare och lösenord så är man klar...
Hela program bara för inloiggningar känns lite onödigt.
Har funderat på om jag inte skulle ta och fixa så man kan skapa "custom services" i mitt program med. Typ man anger en URL och namnet för anvädar och lösenords rutan i formuläret. Måste kika lite närmare på det.
Jag har testat ditt program xtermin8 och det funkar prima. Jag är dock en av de få (?) som gillar att ha program som körs men inte syns <: (som tex.. ventriloservern för windows) du skulle inte kunna smida en .exe som tar inparametrar från en .txt (user/pass) och loggar in som ditt program med ett visst intervall, men inte har ngn gui/systray-funktion? snälla, jättesnälla/gulliga xtermin8 <:
Har ingen erfarenhet av VB.. visserligen läst en del programmering på lågnivå @ uni för flera år sen.. så det är lite knepigt för mig att lyckas med det själv >;