Permalänk
Medlem

Vilken tid får man börja spela riktiga betan? Lyckliga jag fick låna en kompis account och spela på :), det går att vara inne flera på samma account också :).

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Infin1ty
Alucard_X: Men man kan spela med alla andra som tankat den läckta betan.

Jakoob: Förmodligen imorgon kväll någon gång!

Njae, om det släpps på "Onsdag" i USA blir det ju 0.00, alltså 8.00 här i SvÄÄÄrige ungefär. Eller så har jag fel!

Permalänk
Medlem

Är CS:source som hl2? ...... jag hade kanske tänkt köpa half life 2... har inte cs eller hl... ens. för det funkar inte att ladda ner från steam.. finns inte i min MyGames-lista... (knäppt jag vet)

Permalänk
Medlem

Inget utav det skall finnas i din mygames lista, då du inte har CZ eller en reggad HL2 key.
CS:Source är Counter-Strike moden portad till source motorn och med ett grövre ansiktslyft.
Köper du HL2 så låses CS:S upp för dig också, enligt vad jag har läst åtminstonde.

Googla efter CS:S eller CS: Source för mer information.

Permalänk
Medlem

okej. men jag menar att vanliga Counter-strike inte finns i min Steam lista. Vad jag än gör så funkar det inte att få det dit heller.

Permalänk
Avstängd

CS:S är vanliga CS fast med Half-Life 2 motorn och alla som köper Half-Life 2 får CS:S på köpet sen

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alucard_X
CS:S är vanliga CS fast med Half-Life 2 motorn och alla som köper Half-Life 2 får CS:S på köpet sen

Nja det e inte helt säkert det kanske ska säljas separat (CS:S)

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Death
Spelet funkar riktigt bra på mitt 6800kort. 1024*768 Max grafik och 6AA/16AF funkar fint och ligger på 85fps hela tiden. (har vsync på)

är du den jag tror att du är? ^^

OT: det är ganska stabil fps

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

På E3 så sa dom att CS:S är Hl2 Multiplayer så tror inte dom säljer det separat...

Visa signatur

Amd Xp2500+ - Twinmos 1024 ram - Saphire Radeon 9800 pro - Asus a7n8x

Permalänk
Medlem
Citat:

Spelet funkar riktigt bra på mitt 6800kort. 1024*768 Max grafik och 6AA/16AF funkar fint och ligger på 85fps hela tiden. (har vsync på)

Samma som jag .. dock inte 16AF men spelar inte större roll

Spelet flyter fint som fan på ATI korten.... kul dock att dom låter fps mätaren visa över 100fps (fick dock det ensam på servern)

Kan bara säga det att rent fysikt så krossar CS:S Doom3 ... längtar verkligen tills HL2 kommer.

Visa signatur

-LIVERPOOL FC || YOU´LL NEVER WALK ALONE || LIVERPOOL FC-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av E_maN
är du den jag tror att du är? ^^

OT: det är ganska stabil fps

Haha och vem tror du att jag är?

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk

Tack.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Citat:

Galet jag ligger oftast på 30 fps men toppar på typ 45 oavsett inställningar och upplösning

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Even
På E3 så sa dom att CS:S är Hl2 Multiplayer så tror inte dom säljer det separat...

CS: S hänger med HL2, däremot går det att sudda bort HL2 och bara köpa CS:S.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Alucard_X
finns en läckt beta från internet kafeerna ute på nätet, men den har protocol version 2 så den funkar inte att spela med cafénissarna för dom har protocol version 3

Protocol 3 är fixad sedan länge den med.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Medlem

jag kan inte lira...
PRELOada igår men det står att jag ka spela when the games oficialy released..

har cz..

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

du kan spela när det släpper den senare ikväll

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Japp du får vänta precis som resten av världen till ca kl 03.00 inatt.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Avstängd

va fan. orka

Visa signatur

| Barton 1833@2200mhz | NF7-s 2.0 | 2x256mb TwinMos PC3200 |
MSN: per_87@hotmail.com

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KingCobra
Japp du får vänta precis som resten av världen till ca kl 03.00 inatt.

Hur har du fått fram den tiden ??

Visa signatur

MSI K8N Neo4-F AMD 64 3000+@1.93GHz
Twinmos 1.5GB RAM
X800Xl + 360GB Hdd

Permalänk
Medlem

Gissar och lägger ihop ett och ett. Cybercafeernas beta låstes upp kl 03.00 svensk tid ungefär... preloaden till oss började 03.00 ungefär.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

hoppas det kommer att gå att köpa CS:Source enskilt! Det skulle verkligen va toppen ...

Permalänk
Medlem

Jag tror man kommer att kunna köpa det enskilt.

Visa signatur

| Chieftec BX | Chieftec 360 watt | AMD64 3400+ 754 | MSI K8T NEO-FSR | Apacer 512MB DDR | HIS 9800 Pro IceQ 128MB | 120GB HDD 8MB | 19" IBM G97 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafa
hoppas det kommer att gå att köpa CS:Source enskilt! Det skulle verkligen va toppen ...

Varför skulle det vara toppen, då får du ju inte Half-Life 2... Det blir nog dyrare att köpa både Half-Life 2 och Counter-Strike: Source än att bara köpa Half-Life 2 och få Counter-Strike: Source på köpet...

Permalänk
Medlem

Jag har en cs:cz key som jag fick med när jag köpte mitt grafikkort. Frågan är:
Måste jag istallera CS:CZ eller behöver jag bara installera steam? Vill verkligen inte ha CS:CZ installerat, utan vill bara spela CS:S beta.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Jag har en cs:cz key som jag fick med när jag köpte mitt grafikkort. Frågan är:
Måste jag istallera CS:CZ eller behöver jag bara installera steam? Vill verkligen inte ha CS:CZ installerat, utan vill bara spela CS:S beta.

Bara steam. Sen registrera keyn.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Haha och vem tror du att jag är?

jag tror du är death mysungen på irc

Visa signatur

i7 14700k, 32gb ram, massa lagring, Windows 11, Fractal Design North
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

När kan man börja spela då?`:)

Permalänk
Medlem

Jag har nyligen köpt 3D club radeon 9600 pro 128 mb. Varför fick inte jag en cd-key? :s är det bara ati...?