Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lafa
Jag har nyligen köpt 3D club radeon 9600 pro 128 mb. Varför fick inte jag en cd-key? :s är det bara ati...?

Var bara XT korten som det följde med en HL2 voucher med. Antar att det är det du försöker säga.

Visa signatur

[b]Non illigitamus carborundum [/b]

Permalänk
Medlem

Aja, då har man stött på första STEAM problemet(hade förväntat mig det här). Uppdateringen har stannat vid 22%.

Wee, nu har stet stannat i "Create Account"!

Permalänk
Medlem

när kan man börja spela egentligen? alla säger ju olika saker!!!

Visa signatur

| A64 3000+ @ ~3800+ | corsair xms4400 512mb | Gainward Geforce 6800NU (fullt upplåst) | 2x200gb Maxtor |

Permalänk
Medlem

För att ingen vet säkert. Allt vi har är gissningar baserade på när betan släpptes till caféerna samt när den började preloada.

Så mellan 3 och 6 PST = 00 och 03 svensk tid

Visa signatur

Permalänk
Medlem

alltså imorgon bitti då?

Permalänk
Medlem

Ingen som vet, lika bra att resa bort en månad glömma hela skiten och komma tillbaka när betatestandet är över...

Mmm, så får det bli!

Permalänk
Medlem

Böhöhöhöhö! GRÅTER av förtvivlan!!! höhöhö

Visa signatur

| A64 3000+ @ ~3800+ | corsair xms4400 512mb | Gainward Geforce 6800NU (fullt upplåst) | 2x200gb Maxtor |

Permalänk
Medlem

kan säga att det är ett fantastiskt spel. Har spelat det på både ett 9800pro@xt och ett fx5200 flöt på båda!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Persa
Aja, då har man stött på första STEAM problemet(hade förväntat mig det här). Uppdateringen har stannat vid 22%.

Wee, nu har stet stannat i "Create Account"!

Ladda ner den filen manuellt det fungerar och lägg den i mappen som txt filen beskriver.
http://ruin2.servebeer.com/files/source/
OBS du kommer inte kunna spela den förens releasen är släppt senare idag/natt.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|

Permalänk
Hedersmedlem

köpte en power color radeon 9800pro 128mb för 3 dagar sedan och fick med CS cz i 2 skivor men vart fan hittar jag CD KEY:n??? står ju inget på cd skivorna...

Permalänk
Medlem

Verkar som om det händer något nu! Forumet är nere, "Steam is currently experiencing network outages. The Forums are offline during this time.", kan ju vara så att något annat har hänt, men vad vet jag!

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Medlem

Har varit så hela dagen.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
köpte en power color radeon 9800pro 128mb för 3 dagar sedan och fick med CS cz i 2 skivor men vart fan hittar jag CD KEY:n??? står ju inget på cd skivorna...

Sätt i skivan och välj att registrera hos ATI eller vad det nu var man skulle göra. Något åt det hållet iaf, gjorde det för någon vecka sedan men kommer inte ihåg exakt.

Du får iaf nyckeln via mail när det är klart

Permalänk
Medlem

Har provat det nu och måste säga att det är riktigt härligt. Grafiken är mysig och explosionerna är riktigt trevliga, snygga effekter med flashbangs osv också. Men själv gillar jag inte CS egentligen men att LAN:a på banor som jeepathon6k i Source lär vara grymt roligt!

Permalänk

Menar alla som testat spelet att de gjort det på ett caffé eller har de laddat ner något olagligt för som jag förstått det ska det väl inte äns gå att starta för tillfället...

Permalänk
Medlem

Ett litet ljudpack till CS: Source som jag snickrat ihop innan idag i väntan på att skitet ska släppas...
http://w1.404.telia.com/~u40436667/cs_source_beta_weapons.zip

Permalänk
Medlem

Hahahaha det är inte bara steampowered som har problem med att för mycket folk är inloggade... kolla in www.csnation.net

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

Tror ni att det funkar med den här skitdatorn?:

CPU: Intel Celeron 1000MHz
RAM-minne: 256mb
Grafik: Intel 82810 Graphics Controller (integrerad skit :/ )

Läste någonstans att Half-Life 2 skulle stödja low-end system så kanske CS: Source funkar...

Permalänk
Medlem

Nej... ^^^^

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lord Moses
Sätt i skivan och välj att registrera hos ATI eller vad det nu var man skulle göra. Något åt det hållet iaf, gjorde det för någon vecka sedan men kommer inte ihåg exakt.

Du får iaf nyckeln via mail när det är klart

tack för hjälpen

fan va segt det går o tanka betan, ligger mellan 50-70k/s.
är det någon som vet hur det blir med fusk osv till nya source? skulle vara bra om man blev av med alla fjortisar som fuskar..

Permalänk
Medlem

Finns tydligen redan ett WH till den crackade versionen. Men VAC är inte aktiverat än på betan så det kan funka med enkla cheat. Tror att VAC aktiveras ikväll när den blir officiell. Men det kan vara så att de få screenshoots som finns på WH i Source är photoshop redigerade bilder.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Vac är ett skämt som anticheat, bara att ändra namn på lite grejer i fusket så har vac inte en aning om att man har fusk fastän versionen redan blivit "detectad".
Så det enda vac gör är att uppdatera vilka nya fusk som kommit ut och lägga till de på nån lista, därav om man har hemsnickrat fusk så kan de inte göra ett jota, så nya versioner av WH och andra fusk kommer nog dyka upp inom kort, tyvärr.

Men visst kanske ni slipper fusk i en timme tills nya versioner kommit ut

Ps: JAG VILL OCKSÅ LIRA Cs:S!!!

Permalänk
Medlem

Några new om när det släpps? =/
Vill ju testa source-motorn innan man går och lägger sig...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phat^Trance
tack för hjälpen

Varsågod

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Nej... ^^^^

Half-life 2 skulle ju fungera med 700mhz så det borde inte vara helt omöjligt att få det att fungera med lite tweaks.

Permalänk
Medlem

emperior, dom har ändrat det till 1200mhz nu. =/

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av emperion
Half-life 2 skulle ju fungera med 700mhz så det borde inte vara helt omöjligt att få det att fungera med lite tweaks.

Du kan ju alltid försöka.. Men jag tvivlar på att det ens kommer funka..

Permalänk
Permalänk
Medlem

anvil, red dragon, tror jag, skrev i den där tråden att det skulle dröjja ungefär 5-7h innan det skulle släppas, inlägget var skrivet 03:50pm,
när är det i sverige, ungefär?

Visa signatur

Permalänk

23:35 pm, tror inte vi i Sverige kommer se CSs den 18\8 -04 tiden rinne ut.