Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bergmanman
Ja just det ja, ligger det röret vid radioatorn?
Fan blir så sugen på att bygga när man följer någon annans bygge. Men synd att jag är så oambitiös och ohändig

Jo men du åste ju testa

Visa signatur
Permalänk

Har testat. Det enda jag lyckas åstakomma är:
http://w1.270.telia.com/~u27012860/Homepage/vaska.html
Fast det orkade jag inte lägga ut mer än 1½dygns slött arbete på så det blev som det blev

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Citat:

Fast det orkade jag inte lägga ut mer än 1½dygns slött arbete på så det blev som det blev

Jo men det där är en bra början ju:)

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Den var faktiskt riktigt häftig. Lätt att ta med sig.
Du kunde tagit en större väska ock gjort ett fack för en TFT-skärm och mus, tangentbord så man kan bära med sig ett helt system.

Permalänk

Så här kommer sidorna att se ut,funderar om jag skall ha nått galler eller mönster??? Nät ev

Visa signatur
Permalänk

riktigt grymm mod

Visa signatur

Intel celeron 2,6ghz, asus p4sx8-x, ati radeon9600 pro, 2x WD 80gib, 160gib maxtor sata, dvd-läsare, cd-brännare, 256 +512 ddr pc3200

Permalänk

är det bara jag som inte tycker att elitemodds chassin är snygga ?

så jävla mycket detaljer som inte är riktigt 100 lixom utan att det blir lite som det blir under resans gång....

Visa signatur

surgubbe, familjefar , nörderier i allmänhet

Permalänk
Medlem

Jag tycker också att alla hans chassin blir snygga! =D
*vill se mer!!*

Visa signatur

vet inte!

Permalänk
Medlem

Väldigt snyggt gjort, och jag tycker du ska ha galler, för det har jag på min och det är jävlgit snyggt, sen lite sjysst belysning.
Tycker dock att lådan är för svart helt enkelt, Kan du inte blanda lite färger från gråskalan i det svarta? Det skull göra lådan lättare att titta på plus, framhäva strukturen.
Gillar även att kanterna vid hålet inte är raka, utan lite mer bara slaffs slaffs Vore kul om lådans form hade samma design, inte rak utan slaffs slaffs... inte just din låda, de va bara en tanke som kom upp, hur det skulle se ut..

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

Skitsnyggt, verkligen.... Nu har jag aldrig varit så inspirerad av att ha dödskallar på datorn, men det är väl fint, om du målar den svart och spacklar fast den blir det nog fint...

Iden med spackel som målas svart över hela datorn för att få ett "taggit" utseende är ju asgrym och det blir riktigt snyggt...

Permalänk

Hur ska man bära den med sånt där spackel överallt?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ostrimissimo

Elitemodd lanar ej

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ostrimissimo

Det går hur bra som helst,har precis testat:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
Det går hur bra som helst,har precis testat:)

det gäller väl att inte vara naken när man gör det

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [dannzig]
är det bara jag som inte tycker att elitemodds chassin är snygga ?

så jävla mycket detaljer som inte är riktigt 100 lixom utan att det blir lite som det blir under resans gång....

Jag finns vid din sida.. har redan sagt vad jag tycker tidigare i tråden..
De tidigaste verken av honom var mycket bättre.
Gillade Zebrakuben fram till han gjorde en extra låda till vattenkylningen.

hur som helst.. du är inte ensam iaf

Permalänk

Bra att kedjorna är borta annars så är det ett väldigt snyggt bygge.
Har vart kul att följa arbetet och ska bli mycket intressant att se slutresultatet.
Bra jobbat!

Visa signatur

- I rather kiss a wookie!
- That can be arranged.

Permalänk

Funderar på detta galler i fönstren

Ja eller nej????

Eller mörk solfilm

Visa signatur
Permalänk

Ta sträckmetallen, det blir nog bra ska du se

Permalänk

ikeamodd is teh shidd... + galler imo

Visa signatur

shuddLe is teh shidd

Permalänk
Medlem

Galler, helt klart, kan fixa bild på hur min sida ser ut, med galler... ska bara fixa uplodstjänstgrejs..

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
Glaler, helt klart, kan fixa bild på hur min sida ser ut, med galler... ska bara fixa uplodstjänstgrejs..

ja gör det:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem

här.. lite dålig bild, har inge belysnig i lådan vid det tillfälet, just nu sitter det ett psu med led fläktar som lyser upp lite grann, men det blir klart häftigare med riktigare belysnig.

bilden är 1280x960

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/DSC00157.JPG

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av car2n
här.. lite dålig bild, har inge belysnig i lådan vid det tillfälet, just nu sitter det ett psu med led fläktar som lyser upp lite grann, men det blir klart häftigare med riktigare belysnig.

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/DSC00157.JPG

ja just så

Vart köpte du ditt galler:)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Elitemodd
ja just så

Vart köpte du ditt galler:)

vadå snabb

Fick det av en polare, men han köpte det nog från Micro, ligger en affär i Barkaby och Kungens Kurva, iaf är det galler för frontspoilers fram på bilar.

Visa signatur

/car2ns

Permalänk
Medlem

hm.. är tvetydig.. kreativt sett coolt bygge, du har livlig fantasi och många idéer ..å andra sidan design mässigt så faller det inte i smaken, inte min smak iaf.. men det är alltid kul med kreativa personer keep up the work! kanske ändrar mig i slutändan, kan ju bli bra som helhet också..

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk
Medlem

Det ända som inte är snyggt med detta bygge är fronten... lägg en lucka på den snälla... Men tycker helt klart att din senaste uppdate är en klar förbättring.... dne blir livligare på så sätt.... men som sagt var.... fronten ä inte propotionsenlig, den är för bred och sånt.... inge vidare snygg, men tummen upp för resten av lådan, god natt....

Permalänk
Medlem

Du ver mej en riktigt elitmoddare. Du kan din sak
Men jag tycker lådan skulle varit av vanlig regular chassiplåt som skulle varit målad. Tycker inte om Dedär svartmålade ruffet, o inte dödskallen.

Men allt annat är REDIGT fint

Permalänk

Idag åkte vi till micro för att hitta sträckmetal.Det fanns i alla möjliga utformningar.Nu kommer ni väl att tro att jag är helt rubbad,gick omkring i affären lite å hittade ett så kallat halkskydd till bagage utrymmet på en bil.Ja nu är det väl många som inte gillar det här,men det ser f*n så mycket bättre ut i verkligheten,då jag tycker det är svårt att fota realistiskt.

***BILD***

***PÅ plats***

Obs Nere i hörnet så är det trävitt,det är en synvilla det är trä bakom sidodörren

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Nice det kommer bli snyggt när det här är klart! Snyggt Elitemoddd

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!

Permalänk

ja det kommer att bli snyggare när jag får in nåt ljus ev rött inne i burken
så att det lysre upp lite

Visa signatur