Trött på Doom 3 när kommer jag till helvetet?

Permalänk
Medlem

På vilket sätt vet du hur det går? Givetvis kommer du överleva om du klarar spelet vare sig du åker genom helvetet eller inte. Den spoilern kan jag ge utan att ha spelat det. Att jag ska komma i helvetet kan jag också ge utan att ha spelat det. Men man måste ha levt under en sten de senaste 4 åren för att inte veta om det. Och du vet ju fortfarande inte hur helvetet ser ut eller är så det är ju ingen direkt spoiler.

Alltså använd fantasin det här är ingen spoiler.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

Som spel är väl D3 inte det bästa man lirat, men det är imponerande tekniskt sett. Det är iaf det som gör att startar upp spelet nästan varje kväll för att beundra lite snygga effekter.
Man får väl se det som en liten förvisning av motorn och hoppas att kommande spel baserade på den bjuder på lite mer variation.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Men man måste ha levt under en sten de senaste 4 åren för att inte veta om det. Och du vet ju fortfarande inte hur helvetet ser ut eller är så det är ju ingen direkt spoiler.

Alltså använd fantasin det här är ingen spoiler.

Det är mycket möjlig att man måste ha gjort, men det stoppar inte mig från att inte veta det. Och ja, jag tyckte att det var mycket troligt att man skulle hamna där. Men jag VISSTE det ändå inte, men nu vet jag, men det är inte tack vare att jag har kommit dit utan att jag fick reda på det idag. Och nu kommer jag att tänka på det genom hela fortsättningen av spelet och jag kommer garanterat inte att få samma upplevelse när jag väl kommer dit som jag hade fått om jag inte hade vetat det.

Visa signatur

Your remark is hip and cool... and it makes me mad

Permalänk
Medlem

Men då var det ju bra att du fick reda på det nu då. Sen hade du förstått att du skulle komma dit på första banan ungefär i alla fall så.

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Jag trodde alla visste att du kommer till helvetet för eller senare i Doom 3?

...angående storyn jag vet inte alla de här audio logs jag har knappt tid att lyssna på dem och e-mailen ännu värre. Har inte riktigt koll på allting heller men Doom 3 skulle inte tjäna på en sån där superstory och den de har är ju inte dålig...

Hahaha, garvar som fan. Gött att någon har kontrollen över saker och ting

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av oqvist
Men då var det ju bra att du fick reda på det nu då. Sen hade du förstått att du skulle komma dit på första banan ungefär i alla fall så.

Tack så mycket, jag är glad att det man säger inte hamnar för döva öron.

Visa signatur

Your remark is hip and cool... and it makes me mad