Permalänk
Entusiast

Z1010 themes, hur installerar jag dom?

Har laddat ner ett par fina .thm filer till skrivbordet, hur får jag in dom i Z1010an? Precis fått mobilen så lite borta fortfarande. Tack på förhand.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem

via IR porten tror jag? sen för du över dem, så installeras dem automatiskt. Fast du får ju välja dem i "themes" i telefonen eller va det nu heter, har ingen z1010
Funkar på min T630 iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -ymer-
via IR porten tror jag? sen för du över dem, så installeras dem automatiskt. Fast du får ju välja dem i "themes" i telefonen eller va det nu heter, har ingen z1010
Funkar på min T630 iaf

Stämmer. Det går dessutom att använda sig av bluetooth eller kabel. Man kan också lägga upp filerna på någon server och sedan tanka hem med mobilen.

Permalänk
Entusiast

asså, så jag kan föra över dom genom usb kabeln jag fick på samma sätt man slänger över å tillbaks låtar å bilder?

Hm.. genom nätet vet jag itne för jag har ingen aning hur man använder wapp

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ja, man överför .thm-filer på samma sätt som man överför bilder och ljudfiler.

Permalänk
Entusiast

asså måste jag låta den ladda i 20 timmar? räcker det inte å full ladda den i början. vill ju pilla lite på den snart

Visa signatur

Permalänk
Medlem

pilla på den i laddaren då

Visa signatur

Vatten kyler bäst

Permalänk

hade det problemet själv när jag skulle göra det första gången.

Installera de medföljande programmen. starta Mobile Networking Wizard och plugga sedan in telefonen via usb sladden. sen går du in i mappen som har poppat upp på skrivbordet (den heter "mina telefoner"). där kan du klicka vidare till din telefon som du vid det här laget har fått döpa till nånting. sen är det bara att dra över lite roliga grejer till telefonen.

Visa signatur

Bloggare på Reseblogg / Travelblog

Permalänk
Entusiast

Tack för alla svar, älskar z1010. funkar utmärkt.

Visa signatur