Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Gud bevare mig...
I går såg jag att hela 26 kr hade dragits från mitt kontantkort. För vad?
Saken är den bara att jag inte ringt ett enda samtal och inte surfat utanför 3:s portal en endaste gång. Jo jag håller en exakt koll. Inte mycket har kunnat användas eftersom det inte fungerat.
Jag kunde inte ringa och ingen kunde ringa mig. Detta problem löstes dock av sig självt senare.
Fortfarande kan JAG inte skicka SMS/E-mail och ingen har kunnat skicka till mig. Jag bad en kollega skicka ett SMS till mig och han fick OK, alltså att SMS är skickat från hans operatör som inte är 3. Däremot har jag ännu idag inte fått någonting. Vad f#n har hänt? Kan SMS bara försvinna ut i cyberrymden?
Ingen har kontaktat mig angående de nya villkoren för 3reload och att jag skulle få 120 gratisminuter. Kanske så att inte ens 3 själva kan nå mig?
Jag har mailat till 3 men inte fått något svar.
Jag har ringt utan att komma fram. Gav upp efter 38 min i kön.
Finns det någon som haft mer otur än vad jag haft kring denna telefonen?
Har börjat titta på andra alternativ nu. För det här går ju inte. T ex andra smartphones och handdatorer.
Vad tycker ni om Treo 600, som nyligen fick bäst i test i någon stor tidning.
Tyvärr är den bara 2G.
Vilken handdator har störst och bäst skärm?
Jag är beredd att betala upp till 10 000 kr för en hand/smartphone men då brukar det ingå GPS funktion med tillhörande kartor för Europa och ett bilkit för att använda alltsammans i bilen. Jag tycker det är klart prisvärt. Det kostar annars minst 20 000 och uppåt att eftermontera GPS i bilen från originaltillverkaren och dessutom måste man bända upp, skära av delar av bilens instrumentpanel, vilket jag inte har någon större lust med.