Permalänk
Medlem

ajja.. vet inte om de funka nu.. ja gjorde de tidigare o de funka inte.. o kan motorola a925 spela upp .3gp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tattarn
ajja.. vet inte om de funka nu.. ja gjorde de tidigare o de funka inte.. o kan motorola a925 spela upp .3gp?

Ja.

Permalänk
Medlem

tack.. sen PhotoAcuteUIQbeta.SIS ja instalera det.. men när ja ska starta de så hittar den inte..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tattarn
varför kommer de upp : Enligt programvaruinformationen är detta program inte kompatibelt med enheten. fortsätta ändå? " när ja ska instalera SonyEricssonP80xPlatform.sis.. va kan detta bero på o va ska ja göra? för när ja ska instalera vissa program så kommer de upp att ja måste ha den filen

RTFM! Det har ju skrivits flera ggr här och på info.se sidan och på andra ställen: Den ska INTE installeras.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

PHermansson: ja vet de nu..

Permalänk

Vet inte om det är ngn som fortfarande läser den här tråden. Men jag undrar om det finns ngt program eller codec så man kan spela upp realplayer? Tittade på real.com, men hittade inget.

Finns det ngt bättre än smartmovie och Nokia...? Smartmovie får jag inte riktigt igån (är det inte ljudlöst och hackande så är det "fläkt-aktigt") och i nokia... har jag bara lyckats fixa sacker som hackar som bara den.

Visa signatur

www.vibbar.se

"Att köpa kamera på Rusta är som att köpa mobiltelefon på OK" /En som jobbar på OnOff

Permalänk
Medlem

BT headset

Jag kan inte få mitt BT-headset att fungera till min A925. Headsetet som jag fick med telefonen är ett Motorola HS801.

Jag har lyckats söka och hitta headsetet men hur börjar jag använda det?
Kopplar man in det "vanliga" headsetet" direkt i telefonen så övergår telefonen till headset-läge, hur fungerar det med bluetooth?
Just nu så har enheterna kontakt men inget mer än det.

Är det jag som missat någonting eller är jag bara dum?

Visa signatur

/decrepit

Permalänk

Tryck på den stora kanppen på BT-headsetet så står det att det är anslutet lr dyrlikt...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Storföretagaren
Gud bevare mig...

I går såg jag att hela 26 kr hade dragits från mitt kontantkort. För vad?
Saken är den bara att jag inte ringt ett enda samtal och inte surfat utanför 3:s portal en endaste gång. Jo jag håller en exakt koll. Inte mycket har kunnat användas eftersom det inte fungerat.

Jag kunde inte ringa och ingen kunde ringa mig. Detta problem löstes dock av sig självt senare.

Fortfarande kan JAG inte skicka SMS/E-mail och ingen har kunnat skicka till mig. Jag bad en kollega skicka ett SMS till mig och han fick OK, alltså att SMS är skickat från hans operatör som inte är 3. Däremot har jag ännu idag inte fått någonting. Vad f#n har hänt? Kan SMS bara försvinna ut i cyberrymden?

Ingen har kontaktat mig angående de nya villkoren för 3reload och att jag skulle få 120 gratisminuter. Kanske så att inte ens 3 själva kan nå mig?

Jag har mailat till 3 men inte fått något svar.

Jag har ringt utan att komma fram. Gav upp efter 38 min i kön.

Finns det någon som haft mer otur än vad jag haft kring denna telefonen?

Har börjat titta på andra alternativ nu. För det här går ju inte. T ex andra smartphones och handdatorer.

Vad tycker ni om Treo 600, som nyligen fick bäst i test i någon stor tidning.
Tyvärr är den bara 2G.

Vilken handdator har störst och bäst skärm?

Jag är beredd att betala upp till 10 000 kr för en hand/smartphone men då brukar det ingå GPS funktion med tillhörande kartor för Europa och ett bilkit för att använda alltsammans i bilen. Jag tycker det är klart prisvärt. Det kostar annars minst 20 000 och uppåt att eftermontera GPS i bilen från originaltillverkaren och dessutom måste man bända upp, skära av delar av bilens instrumentpanel, vilket jag inte har någon större lust med.

Det dras pengar från mitt kort också och jag har 0/0 sms/mms.
Det andra är inte otur.

Visa signatur

THE STATUS QUO IS GAINING MOMENTUM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PHermansson
C64 emulator - http://www.uni-mainz.de/~bauec002/FRMain.html
Picodrive funkar, Goboy vete tusan (har inte hittat någon för A92x), escumm ska fungera tror ja.

Inne på sidan och kollar lite då en C64 emulator låter perfekt.
Någon som provat och vilken ska man ta ner?

Visa signatur

/Joga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thakrillo
Nån som vet om d finns en GBA emulator? Har typ 40 Megadrivespel, men d e bättre spel te GBA, iof e GBA rätt ny, men GBC iaf då?

GB/GBC emulator för a925 finnes på den här adressen:
http://stevesprojects.com < EGBoy

Här är den fungerande C64 emulatorn för de som frågade:
http://my-symbian.com/uiq/download/sendfile.php4?DownloadID=1...

Visa signatur

Specs: Fräsig dator

Permalänk
Medlem

Hej - skulle bara tipsa er om att det kommer en ny modell:

Motorola A1000

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kr
GB/GBC emulator för a925 finnes på den här adressen:
http://stevesprojects.com < EGBoy

Här är den fungerande C64 emulatorn för de som frågade:
http://my-symbian.com/uiq/download/sendfile.php4?DownloadID=1...

Får inte komma in på den sidan med C64 emulatorn.

Edit: Löste det.

Visa signatur

/Joga

Permalänk
Medlem

Alltså, är det nån som har hittat en bra 2.5->3.5mm-adapter eller?

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joga
Får inte komma in på den sidan med C64 emulatorn.

Edit: Löste det.

Hur löste du det?

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rodent
Alltså, är det nån som har hittat en bra 2.5->3.5mm-adapter eller?

Kollat Kjell&Co's som det hänvisas till på a925.info.se?
http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

minnet på C äts upp på min. hur gör jag så att allt installeras på D istället?
gärna ett utförligt svar tack.

Visa signatur

"He gave me an 'are you o.k?' sign with his middle finger (he explained that gesture to me as only being used by tech-divers)"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PHermansson
Kollat Kjell&Co's som det hänvisas till på a925.info.se?
http://www.kjell.com/content/templates/shop_main_details.aspx...

Är det 100% säkert att den funkar då? Har köpt en annan adapter och den är 1-2mm längre än vad pinnen till snäckorna är och därför kan man inte ha den helt intryckt och då sitter den inte fast heller.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Fy f¤n alltså.
Det finns ju knappt några spel till A925!
Jag häpnade däremot över hur mycket det fanns till Z1010! Allt från fruitmachine till strippoker och Black Jack.
Är Symbian mer komplicerat?

knappt några?

Hört talas om Sega Megadrive å Gameboy emulator? Segan e bäst, fullscreen. Om man säger såhär, då har du helt plödsligt över 3000 spel eller dyrlikt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Fy f¤n alltså.
Det finns ju knappt några spel till A925!
Jag häpnade däremot över hur mycket det fanns till Z1010! Allt från fruitmachine till strippoker och Black Jack.
Är Symbian mer komplicerat?

Finns det nåt som är bra med mobilen? Konstigt att det funkar för alla utom dej..

Släng den åt helvete om det är jobbigt.

Permalänk
Inaktiv

Någon som provat att flasha telefonen? Låser man upp den eller vad är det bra för? Hittade iaf en bra guide ifall någon vill testa.
http://pdaphonehome.com/forums/showthread.php?threadid=28660

Om detta nu inte låser upp telefonen är det någon som hittat den senaste VictorGSM som ska klara att låsa upp mobilen?

Permalänk
Medlem

hur i får man i gång .jar filena? .. vad ska man öppna dom med?
blir fan galen på detta hjälp

Visa signatur

asus a7n8x delux, radeon9800 120gb,2600+,2* 256 pc4000

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord-k

Efter att du har laggt in jar och jag filerna så ska gu gå in i menyn där längst uppe till höger på program sen installera sen ser du filens namn där.Prova det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord-k

Du måste ha både jar och jad filen annars funkar det inte.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

har bägge med det står felaktig jar fil.... på alla spel och sannolikheten att alla är fuckade finns inte

Visa signatur

asus a7n8x delux, radeon9800 120gb,2600+,2* 256 pc4000

Permalänk
Medlem

"http://www.umtslink.at/3g-forum/showtopic.php?threadid=4633"
Förklarar om att man kan ändra startsida och färger på A925'an ... läs dock varningarna ... Vore intressant att testa om det också fungerar att lägga en modifierad "D:\system\apps\now\Snack.ini" istället för den på C: som inte är lika enkel att plocka ut om det strular ...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Men...på tyska ju??

Visa signatur

Macbook Pro 13" | Gigabyte P35-DS4 | Intel Q6600 | Corsair 2gb DDR PC6400 XMS2 x 2 |
MSI 8800GTS 640mb | 500gb Barracuda x 2 | OS X

Permalänk
Medlem

Såg att Fleischer lyckats få igång spel så som t.ex. Full Throttle o.s.v. Laddade ner det där programet, ScummVM men vilka filer o.s.v. är det man ska flytta över till mobilen av spelet? Hittade inget om det på deras sida eller så.. Skulle vara schysst ifall någon kunde förklara för mig. Tack på förhand!

Visa signatur

[Obsessed?...Na, just Bebopin...]

Permalänk
Inaktiv

Hur får man bort 3 loggan som visas när mobilen startar?

Permalänk
Medlem

Körlogg

Hej.

Är det någon som vet om det finns någon körlogg till a920/a925.
Vore bra om det fanns så man kunde hålla koll på sina körda km/mil.
Finns det något sådant?

//Queux