technikdirekt.de+plusfoto.se=Rekommenderas?

Permalänk
Avstängd

technikdirekt.de+plusfoto.se=Rekommenderas?

Sitter och funderar på att köpa en ny digitalkamera som inte är allt för dyr.

1.Är technikdirekt.de är ett bra företag?Har läst i tidigare trådar att dom är sega på att leverera?Vill ju inte vänta i t.ex 3 veckor på en digitalkamera.

2.Någon som har handlat ifrån plusfoto.se och vet hur dom skickar sina paket?50kr i frakt?tycker det låter lite väl osäkert.OM dom inte har en jävligt bra deal med posten då.

Så snälla hjälpa mig

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

technikdirekt.de är seriösa och bra som företag, men skyndar långsamt och är lite jobbiga ibland. Exempelvis kan man få skicka kopia på kreditkort och ID, inte smidigt.

Kollat cyberphoto.se?
Snabba leveranser, bra service och allmänt trevliga.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
technikdirekt.de är seriösa och bra som företag, men skyndar långsamt och är lite jobbiga ibland. Exempelvis kan man få skicka kopia på kreditkort och ID, inte smidigt.

Kollat cyberphoto.se?
Snabba leveranser, bra service och allmänt trevliga.

Sitter där och kollar just nu tycker dom är lite dyra.Men frakten är ju billig förvisso

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Medlem

Jag har handlat från technikdirekt.de ett par gånger. Det har alltid fungerat smidigt och bra. Jag har inte haft några problem med jättelånga leveranstider. Fast att jag behövt skicka kopia på id och betalkort så har jag haft alla grejer inom en vecka.

Bra support som svarar snabbt har de också.

plusfoto har jag aldrig hört talas om.

Visa signatur
Permalänk

Handlade en kamera där för några veckor sen, tog väl 1,5 vecka att få den. Gick smidigt tycker jag.

Permalänk
Medlem

Technikdirekt funkade finfint för mig när jag beställde min Yamaha rx-v1400, de hade bra priser då och när de väl fick i väg sakerna så kom de fram på bara några dagar. Jag betalade med banköverföring.

Permalänk
Medlem

Köpte en SONY HC40 från plusfoto.
Mycket trevlig personal.
Jag sa att jag ville ha ett band till min kamera, 4 timmar efter beställning.
Han sprang ner och la in ett band innan posten skulle gå.

Beställde på tisdag. Fick den på onsdag.

Permalänk

Re: technikdirekt.de+plusfoto.se=Rekommenderas?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven
Sitter och funderar på att köpa en ny digitalkamera som inte är allt för dyr.

1.Är technikdirekt.de är ett bra företag?Har läst i tidigare trådar att dom är sega på att leverera?Vill ju inte vänta i t.ex 3 veckor på en digitalkamera.

Så snälla hjälpa mig

Köpte en 36-Tums-TV samt Panasonic-DVD-brännare till denna inkl ställ för 30.000 för 4 månader sedan från Technikdirekt.de. Fungerade helt utan problem. Skulle inte vara rädd att handla därifrån igen.

Visa signatur

P4 3.2@3.6 Ghz Northwood, Sapphire X800XT, 512 mb Mushkin 440 Mhz @ Cas 2-3-2-5, WD Raptor 74.6 GB, Dual-Layer LG DVD. Audigy 2 Platinum. Plus annat godis :-)

Permalänk
Medlem

Hur e technikdirekt.dk med RMA?

Inte så kul att behöva tjafsa med tyskar om men får problem med sin kamera