Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem

Minne till ASUS A7N8X-E Delux

Såg på Komplett att de säljer ett 2x512 kit som jag blev sugen på. Kikade dock på Asus hemsida om mitt moderkort (A7n8x-e delux) klarar av dessa minnen men jag kan inte hitta dem där.

Är det någon som kan bekräfta åt mig att dessa minnen fungerar med mitt moderkort, gärna med en länk. Gärna så snabbt som möjligt då jag redan har beställt dem och om de inte fungerar så vill jag hinna avbeställa innan ordern skeppas.

Tack på förhand

Jonas

Visa signatur

Dell XPS Gen 4 | Intel P4 EE 3,73GHz | 2048MB DDR2 | ATi Radeon X850 XT PLATINUM EDITION | 2x Western Digital 250GB HDD RAID1 |

Permalänk
Hedersmedlem

Det ska funka bra, jag har kört TwinMOS till mitt A7N8X Deluxe, både Winbond-chippat och med TwinMOS egna chippar, och det har inte varit några problem.

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk
Medlem

Re: Minne till ASUS A7N8X-E Delux

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonas78
Såg på Komplett att de säljer ett 2x512 kit som jag blev sugen på. Kikade dock på Asus hemsida om mitt moderkort (A7n8x-e delux) klarar av dessa minnen men jag kan inte hitta dem där.

Är det någon som kan bekräfta åt mig att dessa minnen fungerar med mitt moderkort, gärna med en länk. Gärna så snabbt som möjligt då jag redan har beställt dem och om de inte fungerar så vill jag hinna avbeställa innan ordern skeppas.

Tack på förhand

Jonas

Det skall inte vara några problem, dok hade jag lite problem för ca:1.3 år sen med Twinmos org. minnen att få dom stabila i 200. Men det kan ha varit måndags ex. Det är inga överklocknings minnen så du vet det.

Permalänk
Medlem

Har inte tänkt att klocka något, vill bara ha något bättre än vad jag har i nu.

Tack för de snabba svaren.

Jonas

Visa signatur

Dell XPS Gen 4 | Intel P4 EE 3,73GHz | 2048MB DDR2 | ATi Radeon X850 XT PLATINUM EDITION | 2x Western Digital 250GB HDD RAID1 |

Permalänk
Medlem

hur mycket bättre är 2700 änn 3200 tänkte byta mina twinmos 2* 256 2700 mot ett sånt där med 2*512 3200 smart? idiotiskt? bättre?

Visa signatur

Ja men hej!