Permalänk
Medlem

Jag tycker det var jätte fint, iallafall utan fronten..

Permalänk

det chassit finns redan ute....

i den lilla runda grejen kan man ju stoppa en LCD display eller något så blir det säkert skitbra

Visa signatur

VVV (Vilja, Våld och Vaselin) fungerar till allt som har med datorer att göra

Permalänk

Eller så köper man helt enkelt det snarlika TT Armor och slipper röret etc. För övrigt tycker jag både att detta och Armor är riktigt fina chassin.

Permalänk

Har lite erfarenheter av Tt:s chassi då man själva sitter med ett.

1: Ljudnivån på dom är inte acceptabla

2: fönster som får chassit att kännas ostadigt

3: för mycket krimskrams

4: Köp Antecs nya P180 istället..

Visa signatur

Dell XPS m1710 | 2.33GHz Core 2 Duo "4MB" | 2GB 667MHz | go7900GTX | 100GB 7200RPM |

Permalänk
Medlem

Beställde nyss mitt andra chassi från thermaltake

wingo aluminium, det jag har nu var super

shark som jag beställde nu kommer vara ännu bättre

Permalänk

beställde ett tt armor får det förmodligen imorrn d blir de minirecension

Visa signatur

| Intel Core i3 530 @ 2.93GHz | 4x4 GB Corsair @ 1333Mhz | EVGA GTX 660Ti | 1st SSD 5st SATA | Corsair 650W | 6st 120mm | Win 7 64 bit| Dell IPS 23" Wide |

Permalänk
Medlem

ta med massa bilder med

Visa signatur

(Dator) :: Chassi : Phanteks P300 :: Cpu: Intel I5 13600kf :: Memory: 16GB ddr4 :: gfx: rtx 2080ti :: PSU : Corsair rm750x :: (/Dator)

Permalänk
Medlem

Tsunami chassit är riktigt snyggt måste jag säga med bra funktioner och jag gillar den skarpt. Har 2,st som står brevid varandra

Fläktarna som medföljde var för högljuda för "min" smak men dom ersatte jag med ett par tysta 120mm fläktar.

Men smaken är som baken här och tur är det, för det skulle vara tråkigt om alla tyckte likadant som "vissa" här verkar vilja att det skulle vara. "Alltså" efter deras egen smak o tycke och inte efter vad någon annan tycker o anser.

Visa signatur

ThermalTake Tsunami Dream "Ljudisolerad", Corsair HX 650W Plus Gold, Gigabyte Z68XP-UD3P, Intel Core i5 2500K 4GHz, 2x Corsair 8GB (2x4096MB) CL9 1600Mhz XMS3 1,5V, MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G, Samsung SSD 840 Evo 250GB. Vi människor är mystiska varelser
-
http://www.minhembio.com/Camridge

Permalänk

Fronten på den ser ut som automaten där man stoppar in läsk/ölburkar

Permalänk
Medlem

jag har köpt ett TT Armor istället det är typ samma fast med mindre dörrar och inte det där röret(?) i fronten