Vad ska du spela i WOW retail?

Permalänk
Medlem

Japp. så extrem besvikelse

Kan någon bara förklara vad retail är också ?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koppp
Japp. så extrem besvikelse

Kan någon bara förklara vad retail är också ?

Retail är när spelet anses färdigt och beta (testperioden) tar slut, då är det fritt fram för alla som köpt spelet att hoppa in och börja lira

Visa signatur

Same shit, different day

Permalänk
Medlem

Orc/Warrior..

eller

Troll/Shaman

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Tror det blir warrior, och i så fall förmodligen undead.

Visa signatur

Asrock P67 Pro 3 // Core I5 2500K@4.2ghz // 8gb Corsair XMS3 1600mhz // Asus GTX 560ti DCUII @1ghz core/2.2ghz mem // XFX Core Edition 750w // Samsung 830 128gb // Antec 1200 chassi

3dmark11 P 5400

Permalänk
Medlem

Gnome Mage. Har inte bestämt om det blir male eller female än.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Biber
Rogue, möjligen Druid.

Permalänk
Medlem

Jag kommer spela Rogue, Hunter, Mage, Warlock som Horde tror jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koppp
Asså på min ståre. World of Warcraft Final Beta key inside.

så ja kan inget om sånt hära. är väl betan då lr ?

hur som helst. ja får inte skapa acc. känns rätt blåst å liksom pröjsa för skiten om ja endå inte får lira. Bästa är att ja köpte 2 också. kuuul nu kan ja sitta å titta på fodralen.

Du skulle reggat dig för en evighet sen, nu är det försent.

Permalänk
Medlem

För min del blir det Human/Paladin

Tycker att Paladin verkar vara en rätt intressant klass.

I andra hand skulle det nog bli en hunter eller rough

Permalänk
Medlem

Human mage

Permalänk
Medlem

Det blir en rouge, även om resten av undeads också kommer att vara det :/

Permalänk
Medlem

Lind78
Ja de borde ja kanske gjort. Men dom ska ju inte sitta och skriva att dom garanterar en plats i final betan på baksidan av spelet. Borde va olagligt att skriva saker man inte kan uppfylla. Bara för ja köpt de nu och inte innan betyder de inte att mitt ex är mindre värt. riktigt förbannad!

Permalänk
Visa signatur

Gamingeye.com

Permalänk

Rogue som 20% av dom andra

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

ud rogue eller priest

Permalänk
Medlem

Blir paladin för mig. Men är osäker vilken ras. Lirar som dwarf paladin nu, men vill gärna byta ras sen så det blir lite omväxling

Permalänk

undead Priest

Permalänk
Medlem

Hunter Dvärg

Permalänk
Medlem

Ungefär 24% (dvs nästan var 4:e) av de som bestämt sig vill spela Rogue, antagligen de flesta på PvP servrar skulle jag gissa.

Jag tillhör en av lågprocentarna, fast det var väldigt få som ville spela Warrior. Kanske också det pga PvP-spelande, att många läst om att Warrior inte är något bra där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Hunter Dvärg

Bra val!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk

Orc eller Tauren shaman.

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Undead warlock, har bara spelat alliance än så det blir skönt att testa på andra sidan nu. Att man dessutom får en racial trait så att man äger alla andra WL är ju inte fel

Permalänk
Medlem

Female Orc Rogue

Permalänk
Medlem

Undead priest

Visa signatur

27" 3,06 c2d imac

Permalänk
Medlem

Undead Warrior, undead är så härligt onda att man bara myser.

Visa signatur

I5 4690k, 8gb, GTX 1080
i7 2600, 16gb

Permalänk
Medlem

Troll warrior. Ser bara orc och tauren som warriors, så jag tänker vara någorlunda unik genom att ta troll som ras... plus att deras kultur, utseende och sätt att snacka är hur grym som helst.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Jag kanske ska köpa det. Har sett det hoss en poolare. Men hur mycket kommer det kosta i månaden?
Fall jag kommer lira det ska jag vara typ Tauren Warrior!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av neohamster
Tauren Hunter såklart

Samma här

Visa signatur

Education is what remains after one has forgotten everything he learned in school /Einstein

Permalänk

Undead Priest
antagligen discipline eller holy build

Visa signatur

I´ll put you to sleep

Permalänk
Medlem

Spelar redan retail (USA ). Spelar som Undead Priest, och för nuvarande är jag bara speccad shadow (lvl 29). Blev ärligt sagt väldigt förvånad över hur bra priests soloar. Kan soloa mobs som är +1 utan några avbrott, och +2 mobs med vatten (mana regen) då och då.

Visa signatur

CTMod Developer (WoW UI Mod)
http://www.CTMod.net