Permalänk

knappen fram på Antec Super Lanboy

ja har noterat att det sitter en fyrkantig knappliknande sak på luckan på Antec Super Lanboys chassi

vad är denna knappen till?

Visa signatur

VVV (Vilja, Våld och Vaselin) fungerar till allt som har med datorer att göra

Permalänk

Plats för casebadge? Där man kan sätta en logotyp eller annat skoj, många datorbutiker som bygger datorer på marknadschassin (icke OEM) sätter oftast sin företagslogotyp på casebadgeplatsen.

Visa signatur

Kan inget om mycket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bad_and_ugly
Plats för casebadge? Där man kan sätta en logotyp eller annat skoj, många datorbutiker som bygger datorer på marknadschassin (icke OEM) sätter oftast sin företagslogotyp på casebadgeplatsen.

Nej nej nej... Det är ju knappen för självförstörelse som ska sitta där

Visa signatur

R7 3700x | Gigabyte x570 I | Alpenföhn Black Ridge | HG Osmi 3.0 | Gigabyte RTX 2060 itx

Permalänk
Medlem

jag har likadant chassi som du. det är ingen knapp som ska sitta där, det är antecs logotyp :), jag fick med den när jag köpte datorn fick iofs sätta dit den själv...

det är en liten plastbit som ska sitta där

Visa signatur

:)

Permalänk

man kan väl lägga skruvar där i?

Visa signatur

P4 2.8Ghz@3Ghz - 2x256MB PC3200 DDRSDRAM - Leadtek 6800GT@Ultra - "19 SyncMaster 957MB -- 3dmark03 >-> 12296pts - 3dmark05 >-> 5360 pts

Permalänk
Medlem

ferranedet det du snackar om är luckan, sven_melas snackar ju om logo urgröpningen i fronten... Man får med ett pasande klistermärke från antec om man vill sätta den där... själv tycker ja bara att det blir fult!

Visa signatur

Intel Pentium 4, 1024Mb DDR, ATi Radeon 9600Pro, IntelliMouse 3.0, fUnc sUrface 1030 .

Permalänk
Medlem

Nej nej, ni har helt fel, det ska sitta en athlon 64 logotyp där!

Visa signatur

Dance like a butterfly and sting like a bee.

Permalänk
Medlem

Ska inte sitta något märke där, blir bara fult oavsett märke

Permalänk

den hade varit mycket snyggare utan den lilla bucklan där, den förstör hela frontens annars mycket rena och vackra design

Visa signatur

VVV (Vilja, Våld och Vaselin) fungerar till allt som har med datorer att göra