Jag har köpt mig en helt ny Dator ifrån Komplett.se

Permalänk

Jag har köpt mig en helt ny Dator ifrån Komplett.se

Hej!
Jag som skriver detta inlägg heter Karl-Olov Nordin. Och jag köpt mig en splitter ny Dator utav den värsta sorten. Och det var en helt Datorpaket fast i delar ifrån Kompet.se.......

Och med Processor ifrån AMD och det var en AMD Athlon 64 3200+ på 2.2 Ghz samt en ett Ram minne på 512 MB och en hårddisk på Hela 80 GB och moderkortet ifråp Asus och det heter K8N för Socket 754 och det är ett nForce3,SATA,LAN,ARX,Raid, inbyggt Ljud. Och det är det en Värstingmaskin enligt mitt ord....

Jag hoppas att alla har uppfattat mig korrekt rätt.

Email: karl-olov.nordin@falubo.se

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Och? Släng upp bilder

Visa signatur

MSI Z370 Gaming Pro Carbon :: Intel Core i5 8600K :: Corsair 16GB DDR4 3000MHz :: MSI RTX 2070 Gaming Z
FD Define R6 Vit TG :: Corsair RMx v2 750W :: 2 x Samsung 850 EVO 250GB :: 2 x Western Digital Caviar Green 2TB
Canon EOS 60D :: Samsung Galaxy S9+

Permalänk
Medlem

Karl-Olov är en lite speciell människa & jag tycker var & en skall ha det i åtanke innan ni skriver i denna tråd.

Mao. tänk efter före innan ni skriver något.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Svar till Pulchi

Hej!
Ja ha det visste inte jag att du hade en värre dator än mig. Men jag hade en Gammal Dator utav märket COMPAQ PRESARIO 7461. Och den har grort sitt anser jag just nu......

Jag hoppas att du har uppfattat mig korrekt rätt. Eller hur Pulchi?

Av Karl-Olov Nordin......

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Grattis till din nya dator. Lite nyfiken är jag, har du några bilder att lägga upp? Den datorn kommer att räcka många år till dig.

Visa signatur

Windows 8 Pro x64 .... Intel Core i5 ..... 8 GB Ram ..... Samsung SSD 128 GB ..... och en del andra grejer

Permalänk

Svar till skruvis

Hej!

skruvis. Jag som svarar dig heter Karl-Olov Nordin. Och vad menar du med detta inlägg om mitt nya Datorpaket? Mvh KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Re: Svar till skruvis

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

skruvis. Jag som svarar dig heter Karl-Olov Nordin. Och vad menar du med detta inlägg om mitt nya Datorpaket? Mvh KalleNordin

Tjena Karl-Olov, du förstår det finns en del som gärna kommenterar att man kanske inte alltid skriver på ett enligt dom korrekt sätt, om du förstår vad jag menar?

Det var en rejäl dator du skaffat.

Btw: Trevlig hemsida du har med.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Re: Re: Svar till skruvis

Hej!
Skruvis. Jag har nog uppfattat dig korrekt denna gång. Mvh KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Var det bara datorn eller är det med skärm?
Vad gick den på?

Trevligt att du köpte den.
Jag beställde en dator till ett företag förra veckan från komplett.
Det gick på 17000 inkl tftskärm och allting.
(Ungefär som min dator, fast min är lite bättre förutom nätagget och chassit)

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk

Svar till Intel_Power

Hej!
Jag köpte bara Miditower inkl en Processor på 2.2 Ghz och det är en AMD Athlon 64 3200+ och den är väldigt snabb tycker jag i allt just nu tycker jag. Kolla på min Hemsida tycker jag just nu.
Mvh KalleNordin

http://hem.bredband.net/karl-olov

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Schysst dator Karl-Olov.

Fin hemsida har du också.

Permalänk
Medlem

*Suck* Henke.

Fin dator förresten, Kalle. Spelar du mycket spel?

Permalänk
Medlem

Vad kul att du hittat till sweclockers.com Kalle.

Permalänk
Medlem

mkt fin dator du har skaffat måste jag seja,den kommer och räcka ett bra tag

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E8500| Corsair TWIN2X 6400 DDR2 4096mb | HD 4870@CrossFireX | Gigabyte GA-X48-DS4 | Corsair TX750W | WD 640gb |

Permalänk

bara jag som tycker att denna tråd är värdelös? =/

Han har köpt en dator av värsta sorten....
....eller inte, s754,512mb ram minne, 80gb hdd.

sluta skriva värdelösa trådar.

vad är syftet med tråden?

Visa signatur

i5

Permalänk
Medlem

Fin fint

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Datorn kostar 5000,
http://komplett.se/k/ki.asp?sku=301753&cks=SER

Jag kan sälja min gamla dator för 4000

EDIT: De har ett bättre paket för samma pris nu
120 gb HD

Fin hemsida förresten

Permalänk
Medlem

Välkommen till forumet!
Hoppas du får många roliga timmar framför din nya fina dator!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pink-screen
bara jag som tycker att denna tråd är värdelös? =/

Han har köpt en dator av värsta sorten....
....eller inte, s754,512mb ram minne, 80gb hdd.

sluta skriva värdelösa trådar.

vad är syftet med tråden?

Såg du inte vad Skruvis skrev i första inlägget eller?:o tänk dig för...

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Svar till Print Screen

Hej!
Print Screen. Du ska inte skriva sådant om min Dator som jag nyligen Köpt........
Och sedan ska du inte heller tycka illa om min Tråd kring min nya Dator

bara jag som tycker att denna tråd är värdelös?

Han har köpt en dator av värsta sorten....
....eller inte, s754,512mb ram minne, 80gb hdd.

sluta skriva värdelösa trådar.

vad är syftet med tråden?

Syftet med Tråden var att få lite uppmärksamhet kring min nya Dator och ingenting annat var den värsta sorten som jag hade köpt, för min förra Datorn en COMPAQ PRESARIO 7461 hade gjort sitt anser jag just nu. Du kan också gå och kolla på min Hemsida osv. Mvh KalleNordin

http://hem.bredband.net/karl-olov

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Just de! Go Karl-Olov Nordin Go Karl-Olov Nordin Go:D

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

Kalle, bry dig inte om vad småglina skriver.
De begriper sig inte på sånt här.

Permalänk

Svar till SUMITOMO

Hej!

SUMITOMO. Tack för att har jag får ditt stöd. Kolla på Min Hemsida då. Mvh KalleNordin

http://hem.bredband.net/karl-olov

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Karl-Olov Nordin Mitt stöd har du med, ha nu kul med din nya dator

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk
Medlem

karl du har mitt fulla stöd ;D

Permalänk

Visst är det kul när man har köpt en ny pryl. Jag hoppas att du får många trevliga stunder vid din nya dator!!!

Permalänk

Svar till matte56

Hej!

matte56. Tack för att du har uppfattat mig korrekt rätt. Kolla också på min Hemsida så ska du se vad jag har skrivit där om mig själv Falu Stadsnät inkl min Nya Internetleverantör NetIT Internet Solustions här i Falun. Mvh KalleNordin

http://hem.bredband.net/karl-olov

Visa signatur

Karl-Olov Nordin

Permalänk
Medlem

Re: Svar till matte56

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!

matte56. Tack för att du har uppfattat mig korrekt rätt. Kolla också på min Hemsida så ska du se vad jag har skrivit där om mig själv Falu Stadsnät inkl min Nya Internetleverantör NetIT Internet Solustions här i Falun. Mvh KalleNordin

http://hem.bredband.net/karl-olov

Din hemsida har jag redan kollat in:)

Du ser allt ut att vara en liten snäll farbror:)

EDIT: Men du, sen så tycker jag inte att du skall skriva för mycket om dig själv på internet för det finns människor som vill vara Elaka mot såna som dig...:(

Visa signatur

R7 5800X3D | MSI X470 GAMING PLUS | 32GB 3200MHz CL16 | Powercolor Radeon RX 5700XT 8GB Red Dragon | Samsung 850 EVO 500GB | Samsung 860 EVO 1TB | Kingston A2000 1TB | 2x 3TB HDD | Seasonic FOCUS Plus 650W Gold

Permalänk

Re: Svar till Print Screen

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karl-Olov Nordin
Hej!
Print Screen. Du ska inte skriva sådant om min Dator som jag nyligen Köpt........
Och sedan ska du inte heller tycka illa om min Tråd kring min nya Dator

bara jag som tycker att denna tråd är värdelös?

Han har köpt en dator av värsta sorten....
....eller inte, s754,512mb ram minne, 80gb hdd.

sluta skriva värdelösa trådar.

vad är syftet med tråden?

Syftet med Tråden var att få lite uppmärksamhet kring min nya Dator och ingenting annat var den värsta sorten som jag hade köpt, för min förra Datorn en COMPAQ PRESARIO 7461 hade gjort sitt anser jag just nu. Du kan också gå och kolla på min Hemsida osv. Mvh KalleNordin

http://hem.bredband.net/karl-olov

Jag mer så hemskt mycket om ursäkt!, hoppas du blir nöjd med din dator nudå.

SUMITOMO:

Du behöver inte klanka ner folk som är yngre än dig?
förstår inte vad? datorer eller sjukdomen?

Visa signatur

i5

Permalänk

Re: Re: Svar till matte56

Hej!

matte56. Jag vet nog att finns en dumma människor som vill vara dumma mot en, men jag ville berätta om själv inkl vad jag är intresserad av just nu. För står du det matte56? Mvh KalleNordin

Visa signatur

Karl-Olov Nordin