World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Vilken tur att spelet inte laggar, jag älskar att spela med endast 1200ms Latency när man är ensam på en plats och runt 8000ms latency vid Tarren mill!

World server down

Visa signatur

När jag går Off-Topic så står getterna stilla!

Permalänk
Medlem

Finns det nått script så man får mer "slots" att lägga sina skills i.
Är så drygt att behöva bläddra för att komma åt rätt.

Visa signatur

This place it's driving me insane.
Napalm it's burning us all.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Obbe
Finns det nått script så man får mer "slots" att lägga sina skills i.
Är så drygt att behöva bläddra för att komma åt rätt.

-------------------------------------------------------------------------------------------

japp finns en del och välja mellan själv använder jag den här :

http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=297

det är ett hopplock av nån kille så där är en massa mods inkluderade i den, funkar skitbra här

Edit: här är en länk om du vill kolla andra mods, samt om du bara vill lägga in enstaka.

http://ui.worldofwar.net/

Visa signatur

blärg..

Permalänk

Jag köpte spelet idag. Tydligen ska jag få 30 dagar gratis eller nåt men var hittar jag coden till detta så att jag kan börja spela? Jag fick boxen, 1 tjock manual, 1 litet kort med "Guest invite" för 10 dagar, och en product catalog. Jag hittar den inte?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david4077
Jag köpte spelet idag. Tydligen ska jag få 30 dagar gratis eller nåt men var hittar jag coden till detta så att jag kan börja spela? Jag fick boxen, 1 tjock manual, 1 litet kort med "Guest invite" för 10 dagar, och en product catalog. Jag hittar den inte?

Koden? Det skulle isåfall vara CD-keyn, den sitter bakom cd-skivorna tror jag, iaf så är det bara att skapa ditt konto, alla nyskapade konton får 30 dagar.

Permalänk

Du måste registrera en betalningsmetod till ditt spelkonto hos blizzard. Du kan välja mellan att betala med visa-kort (eller liknande) eller sk "gamecards" som funkar likt kontantkort till mobiltelefoner. Jag kör på det sistnämda, därför passade jag på att köpa ett sådant gamecard när jag köpte spelet, eftersom jag visste att jag inte skulle kunna skapa konto annars.

Permalänk

Jag har skrivit in coden. Sen lite längre fram i "skapa acc processen" så ska jag skriva in koden till ett gamecard.

Permalänk
Medlem

Man kan juh hoppas att detta är till för folk som vill leka av sig lite. Ska det vara såhär hela tiden blir man lite less, det är lite roligt i början men man lessnar fort.

Känns meningslöst å raida Tarren mill när det tar 10 sek att gå i stealth, å allt annat å för övrigt.

Permalänk
Medlem

Usch, honor system har förstört WoW, ska skaffa en NE priest på en RPserver eller något, eller en PvE.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jättekul att spela när man blir dödad av lvl 60 hordes i wetlands man kan inte gå utanför innen knappt ju:S

Visa signatur
Permalänk

Asså jag följer instruktionerna
https://signup.wow-europe.com/
där

men då till slut kommer jag till ett ställe där jag får välja mellan prepaid card eller kreditkort. Jag måste välja nåt av det. Hur gör jag för att gå förbi det när jag vill skapa mitt acc med mina gratis 30dagar?

Permalänk
Medlem

Såg någon mod som gör så att "RIPOSTE" pluppar upp när man kan använda det, vart får jag tag på den modden?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av david4077
Asså jag följer instruktionerna
https://signup.wow-europe.com/
där

men då till slut kommer jag till ett ställe där jag får välja mellan prepaid card eller kreditkort. Jag måste välja nåt av det. Hur gör jag för att gå förbi det när jag vill skapa mitt acc med mina gratis 30dagar?

Går inte, du måste ange ett kreditkorts nummer eller en gamecard kod.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk

jag var precis o köpte mitt WoW och såg filmen, försökte att skapa ett konto men fan det går ju inte! kommer bara upp en sida, vet inte hur jag ska förklara och vågar inte slänga in en [IMG] i denna tråden... ingen som har lust att hjälpa till via msn ?

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk

ok om jag nu då skriver in mammas kred.kort nummer. Får jag då mina 30 dagar utan att dom drar nånting?
Och kan jag sen sluta betala med kreditkort och börja betala med paymentcard utan att byta acc?

Edit: jag får också upp en sån sida...

Permalänk
Medlem

Nån annan som har problem att regga account?
Får error vid sista grejen =/

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av plexx
------------------------------------------------------------------------------

Hänt för mig 4 ggr nu 3 ggr critical error när jag questa i desolance, döda mobs i vattnet plopp ute i windows loggar in igen så har jag drunknat...

nu hände det när jag var i undercity men då kom jag ut till välja karaktär menyn. =/

För mej så måste jag antingen starta om datorn eller ctrl+alt+delete o avsluta WoW... segt när ens syster är o raidar med många andra o man inte kan joina =/

rhebb: Jag får error om jag ska byta pass när man trycker på update... sidan verkar knasig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Neco
Känns som om det inte skulle vara värt att spela på PVP servrar för min del, försökte försvara Tarrenmill... har varit under attack i ungefär 5 timmar nu, konstant... Honorfarmande... woohoo.

vilken server ? vet att Tarren mill är under attack fortfarande på Azjol Nerub servern, mitt guild va där bland andra o va me o försökte stoppa alliance, plockade på mig 152 Honor kills, lite trevligt, va la kanske 50-60 av varje sida. när jag var där.

Visa signatur

Burk 2: AMD 64 4600 x2+, Asus mobo, asus X1900xtx pro gamer, 2 gb kingston kvr400 minne, 2 st 200 gb WD diskar, 1 st 80 gb Wd som system, 20" Philips widescreen

Permalänk
Medlem

david4077: Ja det går. Hade själv tänkt göra så när mina 30 gratisdagar går ut.

EDIT:batho: Du spelar på skullcrucher ? Va också där när raidet började. Hann få en kill innan jag va tvungen att dra. :/ IGN: Ryuuga och spelar som Horde.

EDIT: Ah såg nu att du inte spelade på den servern.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
david4077: Ja det går. Hade själv tänkt göra så när mina 30 gratisdagar går ut.

Ok tack!

Permalänk
Medlem

otroligt trött på detta lagg det är på servrarna. pingar typ 1000+ vid tarren mill och sen på nåt helt öde ställe pingar jag 200+

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

Jag är verkligen lack på undead rogues. DOM SKA DÖ DOM JÄVLARNA. Är lvl 55 och alla som är 48+ har det svårt.. 60 rogues kommer på sina 100% mounts, springer ikapp, stannar, backstabb, död, mount, iväg. Jävligt kul.

Visa signatur

arrwhh

Permalänk

måste man ha pengar på sitt kreditkort för att kunna aktivera sitt konto/skapa ???

Edit någon mer än jag som får denna jefla skiten när man fyllt i ett önskat namn och lösen ???

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Jag är verkligen lack på undead rogues. DOM SKA DÖ DOM JÄVLARNA. Är lvl 55 och alla som är 48+ har det svårt.. 60 rogues kommer på sina 100% mounts, springer ikapp, stannar, backstabb, död, mount, iväg. Jävligt kul.

Som om det bara är Undead rogues som gör sånt. Tycker du ska låta bli att gnälla så förbannat. Vi får vårat straff senare när vi ska leta grupper till instancer.

Permalänk
Medlem

Jag vet inte ifall detta har varit uppe förr men går det att göra så att man kan skapa ett konto med sitt gamecard, och därmed få sina 30 gratisdagar, eller måste man använda ett kreditkort för det?

Visa signatur

Yoink...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av _AntiherO
måste man ha pengar på sitt kreditkort för att kunna aktivera sitt konto/skapa ???

Edit någon mer än jag som får denna jefla skiten när man fyllt i ett önskat namn och lösen ???

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/namnls654842....

Jag får fram det också om jag ska byta pass.... hemsidans fel =/

Permalänk
Citat:

jag får oxå det där! jag lackar som fan!! sett fram emot att lira så jävla länge

Permalänk
Medlem
Citat:

yepp

Har hört hur mycket klagomål som helst på Honour Points grejen nu.. man kanske ska ta och göra en gubba på en Normal server.
Kan man PvP på vilken lvl som helst? typ bli slaktad av en lvl 60 när man e på lvl 5 liksom?

Visa signatur

HP Pavilion dv5-1095eo

Permalänk
Medlem

finns det inget sätt att gå förbi kreditkortsgrejen utan att köpa gamecard ? vill ha mina 10 dagar jag fått av en kompis

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej det behöver det inte ha, dock kommer kontot spärras när dom försöker dra avgiften efter gratis månaden.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.