World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

men vafan sluta, jag som var så stolt över lucifron

Permalänk
Medlem

varför kan inte jag få vara med i en sån bra guild? :/
nästan alla på Skullcrusher är bara lama.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
http://wow.allakhazam.com/item.html?witem=12752 <- Snart är den min!

Pristine hide of the beast: 1/1
Frayed Abomination Stitching: 5/5 (EDIT: Fick min 5:e nu. )
Arcane Crystals: 3/8 (NP, jag är miner + Köpa på AH)
Enchanted Scarlet Thred 3/5
50g (gold är oftast NP).

GLAD.

kostar den bara 50g? (som man måste betala i cash)

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

Vad heter sidan med alla addons?

Visa signatur

MSI P67A-GD55 // I5 2500K (3,3Ghz) // Corsair 8GB XMS3 1600 mhz // ASUS GTX780 DC2OC

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
kostar den bara 50g? (som man måste betala i cash)

Ja.

Sedan ska man som sagt ha Pristine hide of the beast. För att få den måste en skinning knife droppa från The Beast i UBRS. Kniven har 15% drop. Sedan ska man skinna The Beast med kniven och då ska man skinna fram Pristine hide of the beast som har 1% dropchans och är värd mellan 900-1500g ifall man skulle köpa den.
Sedan ska man ha 5 saker från Scarletdelen i strat. Droppar 0-3st varje runda. Sedan 5 saker från Barondelen, droppar 0-4 per runda. Sedan ska man ha 8st Arcane Crystals som kostar ~30-35g styck på AH. Annars går det såklart alltid att farma dom ifall man är miner, men det tar tid att få 8st.
Och sedan är det "bara" att lämna 50g till questgivern i Winterspring så har man mössan, som utan tvekan är bästa magemössan i spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Creed
Var får du dina 5 combo points ifrån när du precis gjort en "Kidneyshoot"? (Kidney shot) Och hur har du energy att göra 2 sinister strikes på 4 sekunder, för att sedan göra kidney shot? Din taktik kanske fungerar i din hjärna.

nja man kan byta ut en sinister imot Couge och spara upp till energy ^^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pojo
Vad heter sidan med alla addons?

http://www.curse-gaming.com/mod

Ingen som vet hur man ska updatera insomniax? ska man ta bort allt i interface och lägga den nya versionen?

Visa signatur

Du skall icke stjäla, staten gillar inte konkurrens.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
allt lvl 60 content är lätt nu..
United tog Onyxia, Lucifron, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon, Shazzrah, Sulfuron och golemagg igår, Majordomo och Ragnaros idag.
En wipe på alla bossar, den var på Ragnaros, Vi använde bara moongoose pots när vi dödade Ragnaros.. så nu har man 5 dagar ledigt..heh

håller med, enda bossen som är lite utmaning är ju ragnaros men han är inge svår när man väl har koll på grejerna

Permalänk
Medlem

Godkväll, ska aoe-grinda med en drulle nu tänkte jag =), tips på var man ska göra det, och finns det ngt ställe som är lite befriat ifrån horde? Vi är lvl 51 mage, och lvl 53 druid.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kazen
Ingen som vet hur man ska updatera insomniax? ska man ta bort allt i interface och lägga den nya versionen?

Japp, jag gjort så i alla fall.

Permalänk
Medlem

nån som vet ett bra grinding ställe där man kan få pengar snabbt,

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Någon som lirar på ravencrest alliance? ^^
jag skapa precis en Gnome Rogue (LillBill)

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

hahaha, fan vad klantigt av mig! råkade ta bort hela min Interface mapp när jag skulle testa "insomniax" ^^

iallafall... jag ångrar mig inte... ÄLSKAR insomniax! och min förra UI drog 33MB! denna drar 23mb, gissa om det flyter!

Jag uppmanar ALLA atta använda det! är fan det bästa som har hänt mig

Permalänk
Medlem

Använt insomniax sen retail börja ungefär

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

fick nyss denna http://www.thottbot.com/?i=23785

men jag förlorade looten på breasplate of valor från sista bossen i ubrs

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
nån som vet ett bra grinding ställe där man kan få pengar snabbt,

SM

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem

Äntligen fick jag painweaver band, förlorat rollen på den så många gånger så att jag tappat räkningen, rullade 100 denna gången

Visa signatur

Ryzen 5600X|Asus TUF Gaming X570-Plus Wi-Fi|Zotac RTX 3080 AMP HOLO|32gb Corsair vengeance 3200mhz|Corsair RM750X|Corsair MP510 480gb+960gb|Phanteks Eclipse P400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller
håller med, enda bossen som är lite utmaning är ju ragnaros men han är inge svår när man väl har koll på grejerna

Är ju bara att vänta på BWL som kommer om en månad eller två

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av borgen
Godkväll, ska aoe-grinda med en drulle nu tänkte jag =), tips på var man ska göra det, och finns det ngt ställe som är lite befriat ifrån horde? Vi är lvl 51 mage, och lvl 53 druid.

crypt@sorrow hill

Visa signatur

"No. You're not a bad person. You're a terrific person. You're my favorite person, but every once in a while, you can be a real cunt." - Bill (Kill Bill Vol. 2)

Permalänk

Jag följer RatFace exempel och postar en bild på mitt UI i samma format. Tack för tipset med bildlänkar förresten, har inte tänkt på att man kan göra så innan.
Klicka på bilden för större screenshot.

Detta är ett screenshot från en av mina alts. Den toolbaren som är längst ner förändras beroende på stans, jag har alltså en för battle och en för defensive stance. Toolbaren ovanför har inga bindningar, eftersom den innehåller skills som jag inte tyckte att jag använde så ofta ändå. Man behöver ju inte direkt taunta när man kör solo... Det som inte syns på bilden är att jag har en chatruta i övre högra hörnet där jag visar party/raid chat. Jag har dragit ut den så långt i hörnet att scrollknapparna inte syns (men inte så långt så att spelet känner av det och flyttar scrollknaparna till andra sidan fönstret).
Kom gärna med kommentarer (helst om hur snyggt och stilernt ni tycker att jag har det).

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rockefeller

Bah, vill du ha en utmaning? Lyckas döda alla Hordes så att alla är döda samtidgt.

Permalänk
Medlem

Skulle behöva lite tips från er. Har spelat det här spelet i några dar och har en undead priest på level 11.
Nu har jag ingen aning om hur jag ska sätta ut mina talent points, någon som har några tips. Hade tänkt köra med holy och shadow skills.
Vilka ska jag satsa på? Har satt en poäng på Unbreakable will och en på Improved renew. Är dessa bra att maxa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Banyan
Skulle behöva lite tips från er. Har spelat det här spelet i några dar och har en undead priest på level 11.
Nu har jag ingen aning om hur jag ska sätta ut mina talent points, någon som har några tips. Hade tänkt köra med holy och shadow skills.
Vilka ska jag satsa på? Har satt en poäng på Unbreakable will och en på Improved renew. Är dessa bra att maxa?

Kör shadow tills det är typ fullt sen kan du köra på vad du vill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andron
Kör shadow tills det är typ fullt sen kan du köra på vad du vill

Okej, men jag kommer fortfarande kunna heala hyffsat eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Banyan
Okej, men jag kommer fortfarande kunna heala hyffsat eller?

jadå...lovar dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
jadå...lovar dig

okej, discipline grejerna ska jag skita i eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av borgen

Vänta en level bara så kan du ju sologrinda i dire maul.

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

Känns bra. Har gjort Baron-delen i Stratholme exakt 30 ggr nu, utan att beaststalkers pants droppat. Och nu ikväll körde guilden ett run där jag inte var med, då droppar dem...och ingen har need.
Världen är inte rättvis säger jag =/

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Avstängd

Jag har en gnome warlock och undrar om man kan träna sig på nått sett så att jag kan använda mail armor/leather armor och isf vart?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ack3
Jag har en gnome warlock och undrar om man kan träna sig på nått sett så att jag kan använda mail armor/leather armor och isf vart?

ne warlock bara cloth

mitt UI, kommer förmodligen aldrig byta

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc