World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Ja, vad fan skulle man göra utan divine shield?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Gatherer, lite kunde du väl sökt själv?

jag gjorde det?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Woohoo! Äntligen fick vi ihop en vettig grupp till MC med tillräcklgit med warlocks. Då var Garr NP.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yooni

Skaffa skill istället?

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Skaffa skill istället?

Säg inte att du skulle kunna döda alla de där nissarna?

Permalänk
Citat:

Säg inte att du skulle kunna döda alla de där nissarna?

Jorå, pots of invunarbility + blade furry + adrenaline + armageddon så dör dom alla...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beengalas
Jorå, pots of invunarbility + blade furry + adrenaline + armageddon så dör dom alla...

Nu menar jag med en paladin, förövrigt så var det runt 5 st level ?? Alltså 55-> där.

Permalänk
Medlem

Lucifron magmadar och gehennas nere hittils, dags för garr snart;)

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Citat:

Nu menar jag med en paladin, förövrigt så var det runt 5 st level ?? Alltså 55-> där.

Jao, men du frågade om jag hade klarat det. Jag är ju imba rogue

Visa signatur

Permalänk

Suck, nu tröttnar jag. Får massa spontana random-crasher hela jävla tiden och nu kan jag inte logga in pga. att den inte kan "verifiera mitt versionsnummer(kan vara korrupt interface-crap". Har inte ändrat ett jävla piss och skiten fungerade för 10 minuter sedan.

Försvinner inte när man ominstallerar. Underliga är att jag kan sitta och spela en hel djävla dag men timmen efter så kan skiten skita sig 25 gånger/timmen.

Urrrrrghhhhhhh, fan blir nog en ominstallation av burken:(

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem

Lite smågrinig just nu, Striker's Mark droppar. Vi kör en guildroll om den men vi rollar lite fel och säger åt alla att vänta med att loota. Vi rollar om och helt plötsligt lootar en hunter den iaf, fastän jag vann den =/

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Norbius
Lite smågrinig just nu, Striker's Mark droppar. Vi kör en guildroll om den men vi rollar lite fel och säger åt alla att vänta med att loota. Vi rollar om och helt plötsligt lootar en hunter den iaf, fastän jag vann den =/

äh, den droppar ofta + blastershot är bättre

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
äh, den droppar ofta + blastershot är bättre

Ofta, so what. Rätt ska väl va rätt. +vill man ha en båge är blastershot inget alt.

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem

Epic Mount YESYES!
En vackert vit sak utan plåtdetaljer på, tycker de gamla passar mycket bättre för casters

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Woohoo! Äntligen fick vi ihop en vettig grupp till MC med tillräcklgit med warlocks. Då var Garr NP.

Satt du och skrev medans vi andra dödade av mobs eller?
Nej men det var riktigt fint run idag faktiskt, 4st bossar i rad. Glad att jag fick ett par Nightslayer handskar också

http://www.thottbot.com/?i=27367

Weasel - Gaidin @ Ravencrest

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benjiman
Satt du och skrev medans vi andra dödade av mobs eller?
Nej men det var riktigt fint run idag faktiskt, 4st bossar i rad. Glad att jag fick ett par Nightslayer handskar också

http://www.thottbot.com/?i=27367

Weasel - Gaidin @ Ravencrest

Kass run, inget roligt för min warrior ju. Nä, det enda roliga man haft idag var när man fick höra en inspelning av Mechas sångfågel Hide sjungandes över teamspeak.

Geddon tar vi säkerligen nästa run. Får hoppas Obsidian Edged Blade droppar då .

Visa signatur

Lillhjärta - 60 warrior @ ravencrest [Twilight]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av terror
Kass run, inget roligt för min warrior ju. Nä, det enda roliga man haft idag var när man fick höra en inspelning av Mechas sångfågel Hide sjungandes över teamspeak.

Geddon tar vi säkerligen nästa run. Får hoppas Obsidian Edged Blade droppar då .

Jag är mage och har ju absolut inget att hämta från MC förutom staven då. Dock har blizzard fattat att våra epic sets är totalt gimp och har gett arcanist leggings och arcanist boots +1% crit vilket gör dom värda att ha. Men som sagt.... måste vänta tills efter patchen för det.

Permalänk
Medlem

Första riktiga försöket på Rag idag, wipe på 35% dock :/ Om 2 dagar tar vi honom dock

Permalänk
Medlem

Vad ska man ha för profession tillsammans med Tailoring. Jag har skinning just nu men tycker inte de hör så bra ihop. Vilken får tailoring fördelar av?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Banyan
Vad ska man ha för profession tillsammans med Tailoring. Jag har skinning just nu men tycker inte de hör så bra ihop. Vilken får tailoring fördelar av?

Skinning är den enda som ger lite iaf. Läder används till vissa grejer. Sälj resten på AH och dra in pengar.

Permalänk
Medlem

Hur lär jag mig mitt pet´s skills för att överföra det på mitt mainpet?

Tämjde en varg som hade bite och dash som jag vill ha på min mainpet och vet inte hur jag ska göra!?

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
Hur lär jag mig mitt pet´s skills för att överföra det på mitt mainpet?

Tämjde en varg som hade bite och dash som jag vill ha på min mainpet och vet inte hur jag ska göra!?

Ha den ett tag, efter typ 10 min så lär du dig de skillsen

Edit: Tror att man lär sig det i samband med att djuret får sina första trainingpoints.

Visa signatur

Tillbaka med övrigt!
Athlon 64 X2 3800+, Powercolor x800gt 256mb @ 531/570, 1024 Ram. 3dMark 05: 4014p, 3dMark 03: 9212p, 3dMark01: 19820p

Permalänk
Medlem

Ok, ska testa! Tackar.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact / Solid | Noctua NH-D15 chromax.black | Kingston Fury Beast Black 64GB (2x16GB) Expo DDR5 / 6000 MHz| ASUS TUF Gaming 1000W Gold - ATX 3.0 | Noctua NF-A14 / PWM / 140mm |Palit GeForce RTX 4090 GameRock 24GB | Kingston Fury Renegade 1TB | Kingston NV2 2TB | ASUS PRIME X670-P WIFI | AMD Ryzen 7 7800X3D | Xiaomi Mi Curved Gaming Monitor 34" | Windows 11 Home Svensk

Permalänk
Avstängd

om man ser på original uin så vill jag ha bort bagsen nere till höger och knapparna för sin eq, social, options osv. Sedan vill jag ersätta dom knapparna med spells istället. Om ni förstår hur jag menar..hur gör jag?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frux
Skinning är den enda som ger lite iaf. Läder används till vissa grejer. Sälj resten på AH och dra in pengar.

jo, skor till exempel. Aja blir till att sälja dom där skinnbitarna då.

Permalänk

rambo ladda ner ctmod med gypsy mod då kan du ta bort va du vill och ha det var du vill osv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj

Hahaha ja han fick bita i gruset
Nu fick jag lite övning i att pulla i dessa instancerna Har aldrig gjort det förut.. så första pullen mot Gehennas gick åt %)?#¤ likaså första mot Garr...men där får jag försvara mig lite...det var "LITE" lagg när jag skulle sätta på devine shield. Tryckte nog 5-6 ggr på knappen och inget hände. Det var nog den snabbaste döden jag fått i WoW
Andra gången flöt ju allt perfekt... när det var 3 adds kvar ägde vi ju föreställningen totalt
Nästan så man började fundera på nästa boss innan Garr var nere

Klarade vi inte och få ner Geddon till under 50%? han borde vi ta nästa ggr. Synd att det var så många som dog i början av det försöket..

Casco (Gaidin) @ Ravencrest

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Epic Mount YESYES!
En vackert vit sak utan plåtdetaljer på, tycker de gamla passar mycket bättre för casters

var grinda du pengar till epic mount?

btw, idag dör golemagg, det innan var fan lätt, han verkar också lätt om inte den jävla respawnen. :(. sen blire majordomo och ragnaros

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

/chicken

Permalänk
Medlem

vad ska man sälja fadeleaf för på ah?