World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ooije
http://wow.allakhazam.com/profile.html?121615 Tryck på talentstabben så ser du hur jag kör. Har fungerat bra som MT i MC hitils i alla fall.

det där är ju ingen riktig tank build.. gäller att ha mkt mer i protection iaf vad jag vet

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Inga problem, HoJ +SoF. och agget är mitt.

Är verkligen paladiner så imba att de kan stunna bossar?

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VitoC
Och vi fattar ju att dom är ute efter den nameade draken. Vi väntar på att dom börjat slå på den, då hoppade vi direkt på deras healer, han dog direkt, likaså deras tank. Sen var det en barnlek att plocka dom andra 3. Sen är dom så fullständigt tröga så dom ressar en och en, så det är ju en lätt match för oss 3. ( horde guilden APE på twillights hammer verkar inte vara så smarta)

Snygg grief där, hoppas ni får tillbaka det tusenfalt...

Och 31/20 I arms/fury funkar utmärkt som MT build, sluta böla om protection spec, det suger, bara defiance som är värt i det trädet.

Permalänk
Medlem

prot är den bästa tank builden, billigare rage för att spamma sunder armor då:P

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem

Eller om man ska tanka i MC, Skaffa dig en jädra deathbringer (56 dps One hand yxa) och gå 31/20 arms, det har jag, är MT, tappar nästan aldrig aggro, enbart mot giants me deras jävla knockback men det är lätt fixat med en tajmad taunt

Permalänk
Medlem

nån här som har mkt i defense när dom tankar då? man kan ju med plate och andra saker få över 190 mer i defense;)

Visa signatur

Permalänk
Permalänk
Medlem

AJ?

Snacka om otur..

Permalänk
Medlem

3 barons?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Rambo tanka ner MoveAnything, så kan du flytta/gömma ALLT precis som du vill
Sen kan du lägga till fullt konfigurerbara bars med flexbar.

det funkade bra förutom när jag ska lägga till en extra bar. vill ha en likadan som den nere till vänster. alltså en vertikal actionbar som lägger sig över bagsen osv det enda jag får till är en actionbar som sätter sig lodrätt vid kanten

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
3 barons?

Antagligen. Allt anant inklusive NPC:s spawnade i 3-pack. Vi lyckades AoE:a ner alla skelettgrupper. Men 6 fåglar med fear och 9st ghouls var drygt så vi skapade om gruppen och resettade instansen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
Rambo tanka ner MoveAnything, så kan du flytta/gömma ALLT precis som du vill
Sen kan du lägga till fullt konfigurerbara bars med flexbar.

Utom random roll popupfönstrena väl? Inte hittat nåt som kan flytta dem än.

Permalänk
Medlem

Har startat en präst nu, är skinning och tailoring nått att ha då? Och vad ska man sattsa på för secundära yrken?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk

Mitt wow har bettet sig myyyycket underligt på sistone. Nu när jag ska installera om skiten så fastnar installationen på "terrain.mpq" och installern reagerar inte ens om man tar ut cd-skivan. Man hör att den varvar upp skivorna men sen blir det bara tyst.

Kan man ladda ner klienten? Så slipper jag skiv-helvetena...

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Har startat en präst nu, är skinning och tailoring nått att ha då? Och vad ska man sattsa på för secundära yrken?

Bättre att vara lat joel, ta skinning å mining å sälj allt på AH så drar du in bra med pengar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Mitt wow har bettet sig myyyycket underligt på sistone. Nu när jag ska installera om skiten så fastnar installationen på "terrain.mpq" och installern reagerar inte ens om man tar ut cd-skivan. Man hör att den varvar upp skivorna men sen blir det bara tyst.

hade samma problem.. fastnade på den filen med.. Försökte nog 5gånger innan det funkade

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
det där är ju ingen riktig tank build.. gäller att ha mkt mer i protection iaf vad jag vet

Standard tankbuild, våra tanks i mc kör liknande.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize

Testat att kopiera allt och installera från hårddisken? Ska fungera, då det inte är något kopieringsskydd.

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01635p

Permalänk

!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup

hade samma problem.. fastnade på den filen med.. Försökte nog 5gånger innan det funkade

Löjligt irriterande, kan fastna på skiva 4 likväl som på 1:a skivan. Fuxed up!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio

Testat att kopiera allt och installera från hårddisken? Ska fungera, då det inte är något kopieringsskydd.

http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01635p

Jag testar, är det bara att installern och .mpq-filerna ligger i samma mapp som är requirements?

Edit: Note to self, läs länkarna^^ återkommer om det funkar eller inte

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Utom random roll popupfönstrena väl? Inte hittat nåt som kan flytta dem än.

Ska gå om du bara hittar namnet på den framen.

Rambo det kan du ju få med vad som helst... inklusive CT och flexbar.

Visa signatur

hmm

Permalänk

ahh blir så jävla sur... han som äger accountet som jag spelar på är bortrest eller något, han har inte varit inne sen 2e juni och nu har någon (antagligen hans polare) bytt lösenord på accountet och jag kan inte få tag i killen för jag vet inte var han e och han har haft sin mobil avstängd i 3 dagar nu.....

15 minuter efter jag blev lvl 60 blev jag disconnected 2 gånger och sen va de bytt...han har hållt på o bytat lösenordet flera gånger innan men denna gången skulle han inte ha lösenordet men han kunde tydligen de ändå? - jag kan ju inte köra retrieve password iheller för jag vet inte vad svaret på "frågan" är..

riktigt surt =/ ...ville bara dela med mig av min ilska

...kan tillägga att det e jag som har betalt för speltiden också så det är mer mitt account egentligen eftersom han knappt spelar spelet ..men allt står på honom..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986
ahh blir så jävla sur... han som äger accountet som jag spelar på är bortrest eller något, han har inte varit inne sen 2e juni och nu har någon (antagligen hans polare) bytt lösenord på accountet och jag kan inte få tag i killen för jag vet inte var han e och han har haft sin mobil avstängd i 3 dagar nu.....

15 minuter efter jag blev lvl 60 blev jag disconnected 2 gånger och sen va de bytt...han har hållt på o bytat lösenordet flera gånger innan men denna gången skulle han inte ha lösenordet men han kunde tydligen de ändå? - jag kan ju inte köra retrieve password iheller för jag vet inte vad svaret på "frågan" är..

...kan tillägga att det e jag som har betalt för speltiden också så det är mer mitt account egentligen eftersom han knappt spelar spelet ..men allt står på honom..

vad jobbigt men kunde inte du byta lösenord så bara du visste det då?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Bladefist dog just

EDIT: bara tillfälligt, nu fungerar det igen...skum server det där.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Vad händer om jag skulle cracka wow och sen fixa acc av 1 kompis vad händer?

Visa signatur

Ty

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Robster1986

Den andre killen kanske har CD-key till accountet. Så länge man har det har jag för mig att man kan begära återställning av lösenord via blizzards hemsida.
I annat fall kanske han som äger ditt spel gjort en fuling och sålt din lvl60 på eBay.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xurt

Du behöver inte hålla på med några såna olagligheter. Det fina med den här typen av spel är ju att ett visst account inte är bundet till en viss CD-key, så du kan lika gärna logga in på ditt eget acc hos en kompis. Gör helt enkelt så att du installerar WoW med din kompis CD-key (eller vilken CD-key som helst egentligen, bara den funkar att installera med) och logga sedan in som vanligt. Du behöver inte ha någon skiva i för att spela.

Permalänk
Medlem

um, man anger inte cd-key när man installerar spelet, utan när man registrerar accountet. Så du behöver inte cracka nåt för att spela om du redan har ett account.

Visa signatur

"Say unto thine own heart, I am mine own redeemer"
Don't touch me when I'm crazy of that airplane glue

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xurt

snälla, vi vil inte få denna tråden låst....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

ska pvp druider ha nature's swiftness och nature's grasp?

Visa signatur

arrwhh

Permalänk
Medlem

vet nån vart man ser vad det blir för nya stats på epic setten?

Visa signatur

Heimdall lvl 60 troll rogue <Inspiration> @ Frostmane

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Midvinter
Den andre killen kanske har CD-key till accountet. Så länge man har det har jag för mig att man kan begära återställning av lösenord via blizzards hemsida.
I annat fall kanske han som äger ditt spel gjort en fuling och sålt din lvl60 på eBay.

Du behöver inte hålla på med några såna olagligheter. Det fina med den här typen av spel är ju att ett visst account inte är bundet till en viss CD-key, så du kan lika gärna logga in på ditt eget acc hos en kompis. Gör helt enkelt så att du installerar WoW med din kompis CD-key (eller vilken CD-key som helst egentligen, bara den funkar att installera med) och logga sedan in som vanligt. Du behöver inte ha någon skiva i för att spela.

näe han som äger accountet har inte gjort en fuling, han är inte sån. isåfall hade han inte låtit mig spela mer än honom när de va han som betalade osv .. :)han lät mig tillomed ta bort hans gubbar på shattered hand (alliancegubbar) för jag ville lira horde med några polare...

men jag skulle vilja knäcka nacken på den som har bytat lösenordet iaf..hoppas jag får tag i ägaren av accountet snart för abstinensen börjar krypa sig in under skinnet:P - och uttråkad e man oxå =/ får hoppas bf2 demot kommer på fredag 18.00 som det är sagt..

förresten vilket lösenord blir det om man återställer det med hjälp av cdkey? nåt självvalt eller förvalt?