World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
http://warcraftmovies.com/movieview.php?id=7558

Så jävla bra:D

Ja lätt bäst hittils

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av biohazard
backstab och ambush är bra om man bara vill hålla på och smyga, men inte direkt nödvändiga. Tror jag kör på svärd

Jag smyger rätt lite och kör amb/back som huvudsakliga attacker. Det går ju bra att respecca så varför inte testa flera varianter senare?

Permalänk

nån som har nån ally warlock lvl 60 på bloodfeather?????

Visa signatur

?????

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
hrm,, tycker iaf att jag gör betydligt mycket mer skada med svärd

Sant,beror hur mycket attackpower du har..förut körde jag shadowcraft set och gjorde 1400-1700 (krol+dalrend offhand) sen bytte jag gear med flera hundra AP extra och med både dal rend main och offhand som ger +50 AP så jag brukar gör 2000-2200 (min rekord 2226) och det är på mobs...har inte testa mycket på pvp.alla vet att vi gör mindre skada på mobs än på pvp

1 dps dagger kan gör mycket skada,ja..men inte över 1100-1300 iaf

Permalänk

Är paladin och kör nu 15/5/31 menb funderade på att specca om, vad tror ni om den här speccen, okmmer den funka i PvP såväl som i PvE eller kommer den inte funka alls på grund av att den är så utspridd?
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/talents/paladin/tale...

Visa signatur

"The distance between insanity and genius is measured only by success."
-Eliot Carver, Tomorrow Never Dies

Permalänk

haha 2 av de här ska jag ha en dag: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17075

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Medlem
Citat:

Höjdare! Skratta som fan när man fick se innifrån hjälmen och han knuffa sig fram vid bron.

Permalänk
Medlem
Citat:

haha 2 av de här ska jag ha en dag: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17075

ingen vidare, då offhanden hellre ska vara långsammare och/eller ha stats

Förbannad, det vet jag

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Svårt att ha 2st sådana när den är unique

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk
Medlem
Citat:

ingen vidare, då offhanden hellre ska vara långsammare och/eller ha stats

Förbannad, det vet jag

Jag skulle hellre köra en slö mainhand och en snabb offhand..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
Jag skulle hellre köra en slö mainhand och en snabb offhand..

ah, menade såklart det, offhanden ska vara snabbare

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

ah, menade såklart det, offhanden ska vara snabbare

antog det

Permalänk

okej, vad finns det för olika bra offhand vapen då?

Visa signatur

Amd 64 3000+ @ 1836mhz. 3x512mb minne. X800xt PE AGP. Kyls med Zalman reserator 1 Plus. 80+100+120+120=420Gb hårddisk. Dual screen. Sambeställaren:)
[SwecC]Mammuten @ BF2. Min signatur är ju helt enkelt bäst :D Inte ändrad sedan 2003/2004.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Är tillbaka på min 60 shaman nu på Burning Blade..
Men var i helvete ska jag gå för att få ett skönt 1h vapen?

Min shaman gillar http://www.thottbot.com/index.cgi?i=21012 rätt mycket;) Såg den uppe på AH:t för 1200G för inte länge sedan ^^ Ska försöka fixa mig en http://www.thottbot.com/index.cgi?i=28233 så länge tills jag får något phett 2-hands vapen:)

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

HAhahaha grym!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
anledningen till att blizzard har gjort ändringen är väl framförallt att vid extremt hög attackpower 1000+ så är en arcanite reaper bättre än en spinal reaper (det samma gäller barmans shanker vs perditions blade). detta pga slöa vapen får mer attackpower pålagt per slag -> arcanite reaper äger =D (1.7 iaf )

Mm precis. Ändringen i 1.8 påverkar iaf inte så mycket

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem

2 frågor om testserver!!

1. hur får man bort den där konstiga texten på sidan?

2. nör jag ska skaffa target måste jag klicka 1-2 "meter" över target för att få det, inte rätt på som man brukar

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk

jag har exakt samma probelm

jag lirar horde, Priest, Nerothos och en Shaman, Derko

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
2 frågor om testserver!!

1. hur får man bort den där konstiga texten på sidan?

2. nör jag ska skaffa target måste jag klicka 1-2 "meter" över target för att få det, inte rätt på som man brukar

1. /Console showerrors 0

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kan man speca om sin char??

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KoBI^
Kan man speca om sin char??

om du menar talents så ja, gå till tränare och ta "I wish to unlearn my talents"

Visa signatur

Permalänk
Citat:

1. /Console showerrors 0

hur får man up consolen?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk

Omg! De här ska man ju ha: http://www.thottbot.com/?i=23785
hela setet.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
hur får man up consolen?

Skriv bara /console showerrors 0 direkt i "chatten"

Visa signatur

| i5 4690k | Asus Z97-A | 8GB Crucial BallistixSport | MSI GTX 980 Ti | Cooler Master 212 EVO | Samsung 850 250GB | BenQ GL2460HM | Corsair K95 | QPAD 5K Pro | Windows 8 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
hur får man up consolen?

du skriver det i chatten

biohazard, gl har gjort 30+ runs för den, även massa polare som aldrig sett den droppa, main handen är hyffsat rare

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

1. /Console showerrors 0

<3 Funkade.

vet diu något om target saken?

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
<3 Funkade.

vet diu något om target saken?

'

hrm, nej. men jag fick en lite grafisk bugg i början, kan vara det du menar, försök klicka bort full screen glow effect

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Suck.. beaststalker byxorna droppade hos baronen och så kan man inte plocka upp dem för någon bugg.
fan vad sunkigt

Permalänk
Citat:

du skriver det i chatten

biohazard, gl har gjort 30+ runs för den, även massa polare som aldrig sett den droppa, main handen är hyffsat rare

såg en i ogri. nyss som hade dem snacka om cool snubbe.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

såg en i ogri. nyss som hade dem snacka om cool snubbe.

så rare är dom inte , dom droppar ju med jämna mellanrum, men hunters/rogue/warrior/paladins rollar på dom

Visa signatur

Permalänk
Citat:

så rare är dom inte , dom droppar ju med jämna mellanrum, men hunters/rogue/warrior/paladins rollar på dom

mm jobbigt. vart droppas dem? BWL ? eller BRS ?

Visa signatur