Du måste ha rubrikformatering på rubrikerna för att den funktionen ska fungera. Bland stilmallarna har du olika rubrikstilar (Rubrik 1, Rubrik 2 osv.) som du applicerar på rubrikerna i dokumentet. Gillar du inte stilarna kan du anpassa dem.
Yes, det har jag också gjort. Sedan markerar jag hela texten (inklusive den text som inte är av rubrikformatering) och infogar innehållsförteckning. Det blir fortfarande samma fel.
EDIT: Gemet kommer fram och säger att jag först ska markera texten och sedan klicka på dispositionsnivån. Vad menas?
Ursprungligen inskrivet av errorcode12 Yes, det har jag också gjort. Sedan markerar jag hela texten (inklusive den text som inte är av rubrikformatering) och infogar innehållsförteckning. Det blir fortfarande samma fel.
Ah, nu ser jag ordentligt vad du skrev i första inlägget.
Kolla igenom inställningarna noga i indexguiden för att se att rätt styles är valda. Klicka på 'default' där det går. Ingen aning annars varför det inte går. Funkar det bra om du testar i ett nytt dokument?
Edit: Om du ska skapa innehållsförteckning över hela dokumentet behöver du inte markera alls.