Visa signatur
c-(`_´Q) - <(^-^)>
-05a och astuff. Lovar.
Efter alla negativa trådar om Db.com jag har läst kräver jag lite rättvisa så nu vill jag beskriva ett av de bästa företag jag någonsin varit i kontakt med.
Det hela började med att jag måndagen 21 Mars beställde en skärm (Samsung Syncmaster 959NF) från db.com. La beställningen, och bara tre dagar senare sitter jag med avin i handen. När jag väl kommit hem och packat upp skärmen så märker jag att det är en skada på baksidan. Troligtvis posten-fel som vanligt, men jag försöker dra igång den ändå. Kopplar in alltihop och startar datorn men får ingen bild. Trycker på skärmens powerknapp ett par gånger för att se om det ger effekt, men inget händer. Lämnar skärmen på (dumt nog) och hämter ett glas mjölk. När jag kommer tillbaka ser jag att det kommer rök ur baksidan av skärmen. Snabbt som fan rycker jag ur dess strömkabel och hoppas att ingenting exploderar inom de närmsta sekunderna. Hur som helst, så ringer jag db.com och förklarar läget (telefonkön låg väl på ~5 minuter) och de säger "visst, vi skickar ett returnummer så ordnar sig allt." Omkring en timme senare så fick jag mailet, och drog iväg till posten med skärmen. Måndagen efter så ringer jag db.com och de säger "vi har nu skickat iväg din nya skärm, du bör ha den tisdag eller onsdag. Den är testad och felfri. Var god maila ditt kontonummer så du kan få tillbaka pengarna för frakten."
Hur som helst, onsdagen den 30:e mars fick jag åter en avi, och kunde glatt hämta ut min skärm. Funkar felfritt och allt är skitbra Tack datorbutiken!
April april
c-(`_´Q) - <(^-^)>
-05a och astuff. Lovar.
*Tråd låst*
Haha?
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.