Missa inte Amazon Prime Deal Days!
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexwebnet
Jag har neon under mitt bord som man ska ha till datorn och det har ja förlängt
avbitare + skruvmäjsel+sockerbitar allt som behövs tror ja
ja använder en 12v adapter det funkar perfäkt!

Sockerbit?

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk
Medlem

<-- sockerbit

används för att skarva sladdar

Visa signatur

Cooler Master Mystique | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6750 @ 3,51 GHz | OCZ Reaper HPC PC8500 | Inno3D Geforce 8800GT

Permalänk
Medlem

Ahaa hehe okey, trodde det menades en ätbar sockerbit

Visa signatur

|| Citera för svar ||
--
Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & EK-Nucleus AIO 360 Dark | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 4x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: TP-Link Archer TX3000E
--
Tangentbord: Keychron K8 Pro | Switchar: Boba U4 | Stabilizers: AP TX Screw-in

Permalänk

har köpt nu och som tur var så hade dom förlängda kablar som man fick med gratis i affären...

En lite viktig fråga har jag nu, har satt dom i min bil och börjar därför fundera hur mkt ström de drar, så man inte får slut i batteriet helt plötsligt... Sånt set med 2 lysrör och en omvandlare/strömbrytare är det...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ska du lämna dom påslagna över natten eller?

Ska du bara köra dom när bilen är igång är det inga problem.

Visa signatur

Ghlargh ska inte hållas lagligen eller annars ansvarig om en Swecare eller dennes utrustning dör eller skadas allvarligt efter att ha följt Ghlarghs tips, tipsen är avsedda endast som vägledning och inte som en exakt instruktion. Kan du inte, rör inte!

Permalänk

det var det jag trodde men ville vara säker... tack för svaret...

Visa signatur