Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

Så, Vilken server ska man välja nu när EA är över. Om man vill lira med många svenskar?

Permalänk
Medlem

Hoppas Elgiganten har spelet i lager ännu senare idag när jag slutar jobbet, var billigast där vad jag sett här i Finland 39e. Och det är en sådan omväg att jag antagligen kör ut till skärgården direkt ändå om det inte finns inte mer. =/

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk

Hur gör man när man vill sälja sina prylar i inventory? I WoW kunde man ju sälja till vilken merchant som helst men det verkar inte gå här.. Nån som vet?

Permalänk
Medlem

Testa lite i morse att vara barbarian verkade kul men nu är fråga är det överskott av barbarians på servrarna brukar ju vara så.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Spottkopp
Hur gör man när man vill sälja sina prylar i inventory? I WoW kunde man ju sälja till vilken merchant som helst men det verkar inte gå här.. Nån som vet?

Jo det kan man, hitta en Weapon/armor/potion/food vendor så kan du sälja.

Visa signatur

nex - violent death, slaughter, death

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnorlaX
Så, Vilken server ska man välja nu när EA är över. Om man vill lira med många svenskar?

Fury

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nille83
Fury

Är inte Fury fullt?

+ att, har dom inte öppnat nya(gankfria) servrar nu tills idag?

Permalänk
Medlem

kom igen webhallen, öppna nångång

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
En sak till. Jag har då 5 gästpass med trials. Jag har två stycken av dessa bortlovade, men jag har tre stycken som jag kan ge bort. PM:a mig i så fall, först till kvarn...

31 PM i inkorgen i morses ang. guestpass. Önskar jag kunde ge till er alla, men det blir då de tre första, vilka är:

1. arulord
2. tarek
3. radical2000

Ni får koden i er PM-låda

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Najk
31 PM i inkorgen i morses ang. guestpass. Önskar jag kunde ge till er alla, men det blir då de tre första, vilka är:

1. arulord
2. tarek
3. radical2000

Ni får koden i er PM-låda

Haha, jäklar, 31 st... kommer nog dela ut 2 senare idag när jag får spelet.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SnorlaX
Är inte Fury fullt?

+ att, har dom inte öppnat nya(gankfria) servrar nu tills idag?

Fury har normal load och är inga problem att komma in på. Orka gankfria servrar, man ska dryga så mycket det går ju

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

Kommer med all sannolikhet att köpa spelet idag om det är tillgängligt. Dock skulle vara kul och gå ihop med nån som vill köra en gubbe parallelt med mig, samt ha en då man inte kan lira samtidigt.

Kan hosta en vent/ts server om nödvändigt.

Pm:a mig gärna. Du bör vara min 23 iaf då jag är 29

Permalänk
Medlem

Tydligen gav dom tillbaka våran tråd.
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=8104
10 sidor, fortfarande inget svar.
Otroligt fegt av dom att inte svara oss betalande kunde som inte kan spela för att våran jävla nyckel inte fungerar...

Permalänk

Claima mina grejer nu och det funkade.

Edit någon som vet när traders kommer funka igen?

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Ha så kul i Hyboria alla nya spelare!

EDIT:
Paranod84, nej... trodde de skulle fungera idag men icke. Jävligt störande då jag vill lägga grejer på banken samt maila.

Visa signatur

< :: Intel i9 9900ks@5.0Ghz/Ring@4.7Ghz | 32Gb DDR4@3600 | AMD Radeon RX 9070 XT :: >

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av shelter
Ha så kul i Hyboria alla nya spelare!

EDIT:
Paranod84, nej... trodde de skulle fungera idag men icke. Jävligt störande då jag vill lägga grejer på banken samt maila.

Mm ville med maila lite fina grejer till min alt ranger.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Men var kommer sakerna hamna när man skriver /claim sen då?

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Tydligen gav dom tillbaka våran tråd.
http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=8104
10 sidor, fortfarande inget svar.
Otroligt fegt av dom att inte svara oss betalande kunde som inte kan spela för att våran jävla nyckel inte fungerar...

Jag va precis borta på EB Games och hämtade ut mitt Collectors Edition, Och jag kan inte aktivera mitt konto med den nyckeln jag fick med.

"No offer found for given key"

Är detta alltså ett problem flera har? (kan inte se forumet)

EDIT: ok, tittade en sida bakåt och såg att så vara fallet ^^.

Permalänk
Medlem

Väldigt många har det SnorlaX, Och hitills har funcom inte sagt ett piss om det, så vi vet inte vad i helvete dom gör.
Och webhallen som jag beställde det ifrån, sa bara åt mig att kontakta funcom, Eller skicka tillbaka spelet och få ett vanligt hitskickat.. Köpte ett CE då ska jag fan ha ett fungerande CE, Funcom måste fixa detta..

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nille83
Men var kommer sakerna hamna när man skriver /claim sen då?

Det hamnar i din bag.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Väldigt många har det SnorlaX, Och hitills har funcom inte sagt ett piss om det, så vi vet inte vad i helvete dom gör.
Och webhallen som jag beställde det ifrån, sa bara åt mig att kontakta funcom, Eller skicka tillbaka spelet och få ett vanligt hitskickat.. Köpte ett CE då ska jag fan ha ett fungerande CE, Funcom måste fixa detta..

Agree, Jag köpte fan CE för att det va det jag ville ha.

Men, nu slog det mig en sak. Jag måste bara lira idag. Oavsett pris.

Då jag inte har aktiverat min EA än, (har kvar lappen med mammuth och den EA keyn. Skulle man inte kunna aktivera den med den nyckeln. Och börja lira och sen "uppgradera" sitt konto med CE keyn när det väl är fixat?

Eller skulle det sabba något maybe?

Vill bara kunna lira på min lediga dag bu bu bu

Permalänk
Medlem

Jag vet faktist inte, tvivlar iallafall att det kommer sabba något, så du kan ju försöka.

Permalänk
Medlem

Jag gör ett försök. Då kommer jag ju iaf in i spelet..

Ptja.. Det va ju inte så himla lyckat.
Man kan ju bara använda den nyckeln till att uppgradera ett redan existerande konto, Vilket jag inte har..

Permalänk
Medlem

synd Snorlax får verkligen hoppas att dom fixar detta problemet, Snabbt.

Permalänk
Medlem

Ja absolut, Hör någon något så skrik till

Permalänk
Medlem

Fasen va besviken jag är idag, har inte fått mitt exemplar från webhallen än. Satans posten som säkert slarvat bort mitt spel, liksom hela helgen förstörd. Eller åtminstone halva helgen garanterat. Jävla posten.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Fasen va besviken jag är idag, har inte fått mitt exemplar från webhallen än. Satans posten som säkert slarvat bort mitt spel, liksom hela helgen förstörd. Eller åtminstone halva helgen garanterat. Jävla posten.

Chilla lite va!

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Man ska aktivera kontot med nyckeln man fått med spelet. När ni fixat konto kan ni sedan skriva in andra koder. Då dyker det upp vad ni har som extra grejer. I mitt fall tex mamuten och drinkkappan som syns som ikoner när man kollar "visa mitt abonnemang".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ArtMan
Man ska aktivera kontot med nyckeln man fått med spelet. När ni fixat konto kan ni sedan skriva in andra koder. Då dyker det upp vad ni har som extra grejer. I mitt fall tex mamuten och drinkkappan som syns som ikoner när man kollar "visa mitt abonnemang".

Yes. Men problemet är ju att många som har CE inte kan använda sina nycklar för att göra konton till att börja med. = no game

Permalänk
Medlem

What the hell?

Citat:

How do I use my Gametime Card?
Either use the code from your Gametime Card when registering your account (selectable under Payment Options) or Log in to your Account Page and select the option "Use a Key to add a Prepaid Card, Upgrade a Subscription or Create a Subscription" then follow the on-screen instructions. Note that Gametime Cards cannot be used on Early Access accounts that have not been upgraded to the retail version.

Hur kan jag registrera mina förbokningssaker när jag inte kan göra ett konto ens? Behöver kreditkort bara för det, och gamecard kan inte användas vid registreringen utav pre-order-konto. Hur ska jag kunna registrera ett retail-konto till mitt Pre-order-konto när jag inte kommer förbi kreditkortsbiten? Vill ha min War Mammoth.

Kan man addera pre-order-nyckeln efter att man registrerat ett konto med retail-nyckeln?

Visa signatur

.