Age of Conan-tråden

Permalänk
Medlem

är det 12.00 man kan börja spela på EU imorn?

Visa signatur

CPU - Amd Ryzen 9 5900X /// CPU Cooler - be quiet! Dark Rock 4
/// GPU - MSI 3080 Suprim X/// PSU - Corsair RM850i /// MB - Gigabyte aorus 570x pro /// RAM - G.Skill 32GB 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo /// Case - Phanteks Eclipse P500A D-RGB

Permalänk
Medlem

Har nu fått mina skivor, väntar nu bara på att servrarna kommer upp:P

Visa signatur

En trött jäkel.

Permalänk
Medlem

Fick mitt CE idag från Webhallen.Satt och lyssna igenom soundtracket och titta i art boken,det var en härlig upplevelse.

Måste säga att soundtracket är rikitgt mäktigt.Och sångerskan är verkligen begåvad,en underbar röst.

Blunda ögonen och lyssna på det,man försvinner verkligen in i Hyboria.

Permalänk
Medlem

Snart exploderar jag. Kommer inte ifrån tortage ocg Alyssa i innet har ingen q till mig orkaaa

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Där sa du något, jag tänkte unvika det då det verkade onödigt krångligt, men sedan kom jag på att jag borde kunna ändra det i efterhand när jag väl skapat ett konto och sedan köpt ett prepaid card.

Tackar för hjälpen... I morgon blir det slakt : )

Funkade det? Har exakt samma problem....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nille83
Snart exploderar jag. Kommer inte ifrån tortage ocg Alyssa i innet har ingen q till mig orkaaa

innan du exploderar påmin mig att ta fram paraplyet.

Visa signatur

/// GPU - MSI 3080 Suprim X/// PSU - Corsair RM850i /// MB - Gigabyte aorus 570x pro /// RAM - G.Skill 32GB 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 Trident Z Neo /// Case - Phanteks Eclipse P500A D-RGB

Permalänk
Medlem

Är det någon vänlig själ där ute som skulle kunna ge mig ett gästpass? Skulle vilja testa spelet först och se om det är roligt, innan man bestämmer sig för köp eller ej.

Visa signatur

E2160 @ 2,9 ghz | GA-P35-DS3 | Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 | mm.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheDawg
innan du exploderar påmin mig att ta fram paraplyet.

haha nu blev jag glad igen

Men alltså jag har inga Q kvar är lvl 20 och kommer inte där ifrån.

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

Mäktig!

Någon som vet vilken tid servrarna kommer upp imorgon?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
http://www.zeikko.fi/aoc/mammoth.jpg

Mäktig!

Någon som vet vilken tid servrarna kommer upp imorgon?

Indeed.

Nej, ingen aning när servrarna kommer upp imorgon men det har ju snackats lite om det högre upp i tråden.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem

Får man mammuten när man förbokat från webhallen? Var hittar man den isf, har bara fått de vanliga CE-sakerna, ring och kappan :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PippiRull
Får man mammuten när man förbokat från webhallen? Var hittar man den isf, har bara fått de vanliga CE-sakerna, ring och kappan :/

Fick min kod i mail iaf sen var det bara skriva in på register sidan och så står det där att jag har en mammuth väntandes

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Det går inte att ta /claim än va, provade precis men nada hände, är inte lvl 40 än så det kvittar, är endå lite sugen på dem andra goa sakerna.

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem

Jag har inte fått något ännu Var hittar man sakerna

Krävs det lvl 40 eller någpt? är 21

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

kan bara använda /claim i retail vad jag hört

Permalänk

Håller på att titta igenom bonus disken nu, när gaute sitter i baren och berättar lite, och jag måste säga att vilken artbok man fick med sida 105 är ju bäst

Visa signatur

Deus Vult

Permalänk
Medlem
Citat:

Fick min kod i mail iaf sen var det bara skriva in på register sidan och så står det där att jag har en mammuth väntandes

Skumt...har inte fått någon jag. Vilka skickade koden då? Funcom eller webhallen?

Testar att logga in i klienten nu oxå men får bara felmedelande om lösenordet. Tar det ett tag innan deras login-server får uppgifterna eller nåt tro?

Riktigt skön musik på soundtrackskivan förresten, och trevlig artbook med

Edit: Paranoid84, hehe riktigt trevlig bild, ser ju till o med en intim springa Förstår nästan åldergränsen...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
Naaaajs...
Fick min nyckel idag, CE och allt.
Och gissa vad.
Min jävla nyckel fungerar inte.
Har försökt med allt, nu sitter jag och väntar på svar från funcom, men vad jag har hört så kommer det fan ta år att få svar... bra jobbar, riktigt bra jobbat.
Är f.ö redan i EA, och flera av mina kompisar har redan registrerat sin nyckel, Och ja, jag har kollat efter stavfel.

har samma problem.
CE edition, EA och min activation key är kaputt.
tog mig 4-5 dagar att få svar från supporten senast. men vi kommer iaf kunna spela slut på dom 10 dagarna från EA innan vi blir utestängda

edit:
vi är inte ensamma http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=7700

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Om jag förstått rätt som det står högre upp så behövs inget kreditkort? Skulle inte orka börja bolla med supporten för att bevisa att jag är 18. Men det är väl ett måste om det inte går på nåt annat sätt.

Visa signatur

Fractal Design Ridge | Ryzen 5 5600X | Asus STRIX B550-I | Asus RTX 3060 Ti Dual | Corsair 16GB 3000MHz | Crucial P1 1TB Nvme | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Skumt...har inte fått någon jag. Vilka skickade koden då? Funcom eller webhallen?

Testar att logga in i klienten nu oxå men får bara felmedelande om lösenordet. Tar det ett tag innan deras login-server får uppgifterna eller nåt tro?

Riktigt skön musik på soundtrackskivan förresten, och trevlig artbook med

Edit: Paranoid84, hehe riktigt trevlig bild, ser ju till o med en intim springa Förstår nästan åldergränsen...

Det var webhallen som skickade den

Fick den bilden skickad till mig på datorn.. finns det fler sånna i artbooken? måste ju inskaffa då den är underbar ju

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Det var webhallen som skickade den

Fick den bilden skickad till mig på datorn.. finns det fler sånna i artbooken? måste ju inskaffa då den är underbar ju

Den är nice ja
Funkade inloggningen fint för dig då? Får bara authentication failure vid inloggning. För visst måste man väl kunna logga in på kontot före servrarna öppnar?

Permalänk
Medlem

Tack till posten för att inte ha levererat mitt paket idag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Den är nice ja
Funkade inloggningen fint för dig då? Får bara authentication failure vid inloggning. För visst måste man väl kunna logga in på kontot före servrarna öppnar?

Nu förstår jag inte vi snackar om mammuten va ? För den behöver du inte logga in bara skriva koden man fick på https://register.ageofconan.com/account vid ditt konto

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Tack till posten för att inte ha levererat mitt paket idag.

lider med dig polarn, har råkat ut för samma snyft har dock laddat ner EA så jag slipper patcha imorn

Tryck här så blir du glad http://www.youtube.com/watch?v=eBGIQ7ZuuiU&feature=related

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nu förstår jag inte vi snackar om mammuten va ? För den behöver du inte logga in bara skriva koden man fick på https://register.ageofconan.com/account vid ditt konto

Jepp, men mammutkoden har jag inte fått. Jag snackade inloggning i spelklienten just nu. Men det kanske inte går att logga in förrens servrarna öppnar i morgon?

Koden för mammuten får jag väl senare av webhallen hoppas och antar jag.

Edit: tror jag fattar nu, webhallen ska ha skickat en preorderkey vilket dom inte gjort, jag reggade kontot med koden man fick med spelet. Antar det är kört nu då med mammuten :/

Permalänk
Medlem

En liten fråga, måste man ha retail boxen imorn även om man har EA, eller kommer jag kunna köra på EA i några dagar till?
Hörde att man fick 10 dagar speltid när man köpte EA.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lukaxx
En liten fråga, måste man ha retail boxen imorn även om man har EA, eller kommer jag kunna köra på EA i några dagar till?
Hörde att man fick 10 dagar speltid när man köpte EA.

Möjligtvis att du har inte behöver ha retail boxen dessa 10 dagarna men sen behöver du iallafall ju. Du får en kod som du registrerar och gör om ditt EA account till full account.

Visa signatur

- Q6600 - 3870 Crossfire - 4GB 6400 - 300GB *2 Raid0 - Windows Vista Bussines 32Bit - 24" 1920 x 1200 -

"The Journey Is The Destination"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axne^^
Möjligtvis att du har inte behöver ha retail boxen dessa 10 dagarna men sen behöver du iallafall ju. Du får en kod som du registrerar och gör om ditt EA account till full account.

tackar, tackar

Permalänk
Medlem

Man måste ha retail boxen för att få dessa extra dagar är det sagt på forumet, av en moderator, så jag litar på honom.